Wednesday, October 7, 2015

Bertukar warna

Assalamualaikum.

Lebih setahun syahmi memasuki kelas tekwando tetapi tali pinggang masih putih lagi.

Macam mana nak bertukar, kelas hanya pada hari sabtu dan hari tu jugalah mummy dan papa ada seribu macam hal. Akibatnya syahmi terlepas beberapa kali ujian.

Bulan lepas baru syahmi dapat hadiri ujian dan alhamdulillah dapatlah tali pinggang kuning..jadilah..hehe



Lepas dapat belt baru, syahmi pun tambah semangat pergi ke kelas setiap minggu. Terima kasih kepada master yang sangat sabar melayan kerenah hero mummy ni.



6 comments:

idzwa kamaruddin said...

yeah nanti nak masukkan syahmi ku pulak..hehehe..

Ati Masrif said...

Eh..nama sama yek...hihi

Ati Masrif said...
This comment has been removed by the author.
Kakcik Nur said...

Yang penting Syahmi mahu terus belajar... :)

Yana Yani said...

saya pun bercadang nak anto anak bujang ke kelas taekwando
tapi suami saya kata dia kecik lagi
nanti dia dah darjah 4 baru anto =)

Hanis Azla said...

As-salam...

Alhamdulillah.. dah bertukar ke tali pinggang kuning.. tentu dia seronok kan..