Wednesday, October 2, 2013

WW: di kejar artis!


Assalamualaikum wbt,





Hebatlah teruna kita si syahmi ni, dia yang kena kejar oleh retis....
boleh kenal siapa tu...hehe...jawapannya petang nantilah.



Alhamdulillah...malam tadi syahmi dapat tidur lena cuma kena jaga masa makan ubat 3 kali sehari...tak boleh terlepas, insyaAllah esok boleh sekolah!

10 comments:

Dee said...

tak berapa nak nmpk...tak sabar nak tau siapakah artis tu?

JunAina said...

Puas dok tenung2 tapi tak kenal pualk retis tu...:)

Ann Ishak said...

sapa retis, uihhhh teruja nak tau ni :)

che mid said...

retis tu... tentu bukan m daud kilau kan..

redza said...

tak kenallah pulak

Kakcik said...

Hazama, kan? :)

lizz said...

sapa la tu ek...samala anak kita pun tak sihat jugak muim kot..
moga syahmi cepat sembuh yer...

Kakzakie said...

Kakak kalau tunjuk muka pun belum tentu kenal siapa artis tu Ati...

Syahmi kakak kenal:)

Ain Noraini said...

siapa tu ati...

lambat la pulah nak tahu jawapannya tuu..

ummiross said...

Ati..Syahmi dah ok ye, Alhamdulillah.

Hehe..retis mana tu Atie, nampak sipi2 je, tak dapat ummi teka.