Wednesday, October 9, 2013

WW: Ketinggalan...


Assalamualaikum wbt,


Baru nak merasa, setelah sekian lama teringin.

Orang lain sudah pakai versi terkini kot...hehe~






Kelas Ustazah Sharifah petang ni

22 comments:

faraherda.razalan said...

Sy smpi la ni tak merasa2 g kak. Hehehehe....

effa farhana said...

fa lagi la... slalu tengok kat kedai2 ogawa tapi xtau apa benda nie... apa erk??

:: Mrs.Eady :: said...

Sampai skrg x merasa lagi..hihihii

adrianna syaz said...

Sya pun teringin..hehe..

Salam kenal..sya folo blog flower.jika sudi,snggah ke blog sya :)

Daddy Ziyyad said...

Saya lagilah ketinggalan! Tak pernah beli pun! hahaha

YUS said...

Ramai rupanya yang ketinggalan. Termasuklah saya! Hahahaa....

ummiross said...

Ogawa..mesin apa tu Ati, hehe..ummi memang ketinggalan Ati,kenalah tanya, malu pulak rasanya sebab tak tau, hihi..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Saya takde benda lagi ni kak, huhu

Kesuma Angsana said...

wah mmg best ni !

Ujie said...

menda apa tu ya?
nak teka2 takut salah malu pulak.

JunAina said...

Aina pon tak pernah beli walapun tau functionnya...:(

Kakcik said...

Kakcik takde Ogawa... ;-)

Rinna said...

Dapat gak pakai..saya tak pernah pakai pun lagi..

Kakzakie said...

La... kakak lagi tak ada apa pun ogawa-ogawa...

Ati Masrif said...

terima kasih pada teman yang komen

ingatkan kita ni saja selalu ketinggalan :)

yang kita tahu fungsinya

1) utk air freshner
2) menyedut habuk

itu org ogawa tu katalah..wallahualam ^____~


Azian Elias said...

tak pe ati. at least ada dah. akak tak de langsung ni. hee

redza said...

Ooo ogawa!

cik lala said...

saya lg lah ketinggalan..xade benda tu lgsung..heheh

Dr Singa said...

nyaman tak rumah..?
umpama di kaki air terjun..?

Rai Ourkizuna said...

hahaha..kelakar baca komen dr singa..

montana said...

wow best la depa ada OGAWA

anyss said...

Assalamualaikum,
Terasa nak jugak tp bila nengok reganya...glupppp!Telan liur sat hu hu hu