Wednesday, July 31, 2013

30 Julai

Assalamualaikum wbt,

Lamanya tidak berkesempatan nak berkongsi cerita di blog kesayangan hamba. Hari-hari 
sibuk, walau di hati ni rindu sangat nak berceloteh dan ronda blog kawan-kawan maya kita.

Hari ni cari waktu untuk berkongsi rasa gembira dan bersyukur terhadap yang Esa,
kerana masih di beri kesempatan bernafas dan menumpang di dunia ciptaanNya.
Alhamdulillah semalam bertambah lagi 1 angka dalam usia kita ni...makin tuo mokcik..huhu~

Rasa gembira, suami dan anak-anak tak pernah lupa. Tepat jam 12malam berderinglah talifon
di rumah dan di hp, panggilan dari anak-anak yang jauh. Suami dan anak dirumah pula sanggup
tunggu lewat malam, semata-mata nak ucap selamat. Itulah kebahagian seorang isteri dan 
ibu yang sebenar...betul tak?




Butter kek buat sendiri, macam tak sah hari jadi kalau tak ada kek tau...bukan ada tiup lilin pun...tak kuasa
dah, hanya nak meriahkan suasana dan sebagai balasan untuk anak-anak yang dah susah payah buatkan kad untuk mummy.


Bila lihat kakak-kakaknya sibuk kad, Syahmi pun sibuk nak buat kad untuk mummy.




Inilah dalamnya...kiut saja, bucuk mummy lukis-lukis...hehe





Kad dari Insyirah, 9 tahun. Coretan di dalamnya...
"Selamat hari jadi mami, syirah ucapkan kepada mami. Terima kasih kerana sudah
bagi syirah makan, minum selama ini. Syirah hanya mampu balas jasa mami dengan 
belajar bersungguh-sungguh dan mencapai cita-cita. Dan akhir sekali syirah nak ucapkan
kepada mami semoga murah rezeki dan panjang umur.





Kad dari Farah, 12 tahun. Coretan di dalamnya...
"Yours kindness takes my breath away and your good nature melts the heart. Thank you
for everything! To my dearest mother with lots of love today and every day wishing you...
happy birthday.

Terima kasih buat anak-anak mummy yang jauh dan yang dekat, hubby dan rakan-rakan
di FB, dengan ucapan dan doa yang baik-baik belaka...sayang semua!

12 comments:

Rasp said...

happy belated birthday sis...

ingatan, ucapan dan hadiah2 cenggini dari famili sangat bermakna buat kita....

JunAina said...

Hepi birthday Atie. Sebak bila anak2 hargai kita macam tu kan?

Eye_nee said...

Hepi Birthday sis...sebak pulak baca kad dari farah tu...

Aku Ibu Muda said...

Selamat ulang tahun kak atie... u share same date dgn my bujang! hehee... tp sedihnyaa...wani terlupa birthday aniq...huhuu... dlm kol 11 pg cmtu baru tringat..so mlm td la baru bake brownies utk dia...

redza said...

selamat hari lahir

mak encik | SZ said...

pandainyaa syahmi lukis orang lidi tu ...
seiras sungguh ngan rambut dia...curly2 comel tu..

heee...
selamat ulangtahun kelahiran kak ati!
rindu kak ati!
rindu nak ronda2 blog kawan2 maya kita juga ...

Kakzakie said...

Selamat ulangtahun kelahiran Ati. Betullah tiada apa yg menggembirakan selain suami dan anak-anak kita kan Ati..

bunga said...

selamat hari lahir sis..

Nafisa81 said...

bahagianya....dan moga ia kekal hingga ke sana...selamat hari lahir

Kaizan Nazlan said...

selamat Hari lahir kak..

Queenie said...

happy belated b'day sis...sama ngan tarikh lahir anak bongsu akak...:)

Dr Singa said...

tu awning ke rambut mummy yang blonde?