Friday, May 3, 2013

Selamat mengundi!


Assalamualaikum wbt,

Hari ini terasa seperti nak sambut hari raya saja. Kawasan perumahankita sudah ramai yang 
pulang ke kampung. Di tadika Syahmi tadi pun hanya separuh saja yang hadir. Lengang terasa
suasana.





Ambil gambar ni sebab terkejut lihat saiz bendera yang besar, sampai nak tertutup bangunan
di belakang. Tak sempat ambil gambar di sebelah, kapal selam pun ada (saja buat
kenangan).

PRU 13 kali ini ada ramai pengundi baru. Kita dan hubby adalah pengundi baru juga. Kami 
akan mengundi di sini. Semangat pun lain macam...huhuhu~.

Selamat mengundi semua, jom jalankan tanggungjawab kita! 


Isnin ini, cuti ke tak...tengok pada keputusan kot... ^_____^

23 comments:

pipoq said...

sekolah sy confirm cuti dah..hehehe..

kadang2 dengan banner yang besar macam tu bila diletakkan dipersimpangan jalan agak mengganggu penglihatan jugak..berhati-hati semasa memandu dimusim pilihanraya ni..

:: Mrs.Eady :: said...

ohhh PRU!!

Acik Erna said...

assalam Ati..akak pun senang nak mengundi..dekat rumah je

Acik Erna said...

assalam Ati..akak pun senang nak mengundi..dekat rumah je

Rasp said...

selamat mengundi ya sis...

MulutPayau said...

Selamat mengundi.......

Dr Singa said...

selamat mengundi..

sayangi Malaysia

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Selamat mengundi Ati...

JunAina said...

Aina 1st time mengundi kat Selangor, sebelum ni mengundi kat kampung je. Meriah dengan perang bendera dan poster.

ainnoraini said...

selamat mengundi ati...
kita ini kali ke2 memangkah huhuhu..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Selamat Mengundi kak, saya kali kedua memangkah...

Daddy Ziyyad said...

Selamat Mengundi buat kak ati sekeluarga :)

Kat kawasan saya ada wau polka dot! haha

redza said...

selamat mengundi

qemaishak said...

selamat mengundi kak, qema pun blk kg mengundi gak ni hihi

rinduan citarasa said...

oh dahulu kat singapore ya?
ayu kali ke 2 mengundi.

moga semuanya bjln dgn lancar tanpa kemalangan jiwa..amin

ps: kat entry ayu tu mmg benih sayuran. thanks singgah blog Ayu. Ayu sentiasa sibuk uruskan CR

Kesuma Angsana said...

x sabar2 nak undi dah ni !

Kakzakie said...

Selamat mengundi Ati dan suami.
Kakak balik kg utk mengundi.

Rai Ourkizuna said...

ramai jugak yg kata mungkin cuti isnin ni..

azrinna said...

Memang ramai yg ambil cuti Isnin. Semangat mengundi.

jaga-makan-sudah-bersenam-sudah-tapi

ummiross said...

Ati..macamana mengundi hari tu,harap semua berjalan lancar.

wahida said...

inai kat kuku dah hilang belum kak? heheh...

gadisBunga™ said...

rasanya tahun ni ramai pengundi baru keluar mengundi kan kak? :)

nabilah_2908 said...

saya pun antara pengundi baru.. :)