Thursday, April 25, 2013

Lotehhh!


Assalamualaikum wbt,


Semenjak mula masuk tadika, Syahmi sudah kena bangun seawal 7.15 pagi. Itu pun puas
kena pujuk berkali-kali. Kalau dulu dia akan bangun tidur 10.00 atau 11.00 pagi.

Bila dapat tidur, memang dia tidur dengan nyenyak dalam keletihan...yolah tu lotehlah sangat!.
Tengok tu sampai bantal naik atas muka pun lantaklah....hihihi~




saya baru 5 tahun....nak besarkan badanlah mummy...hehe~

10 comments:

Rasp said...

letih bebenor ler tu....
nyenyak sungguh dia 'belayar'....
kkdg tu kesian tengok anak-anak kita kepenatan kan sis...

redza said...

tengah bermimpi apa agaknya eh hihi

Rai Ourkizuna said...

syoknya dia tidoo.. hehehe..

Tihara said...

memang terserlah keletihan nya :)

pipoq said...

elok jugak tu latih anak-anak bangun awal..sy pun kadang2 saja kejutkan anak bangun bila sy bangun untuk solat subuh walaupun lepas tu dia sambung tidur semula..hehehe..

saja nak kasi 'jam biologi' dia terbiasa bangun waktu subuh..

Kesuma Angsana said...

siannyer dier !

lizz said...

penat yer Syahmi...biler tidur dapat hilangkan penat.. bangun mesti ceria kan

Dee said...

budak2 mmg perlukan tidur yg lebih kan sis..kesian tgk dia haa..penatlah tu..

Kakzakie said...

Kita pun kalau penat macam nak tidur aje Atie, inikan lagi budak 5 tahun.

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Salam Ati,

Cucu kak ani yang darjah 1 tu pun balik sekolah, lepas makan kejap, 8.30 malam dah tidor, letih. Dia sekolah petang.

Bila tengok kesian