Saturday, September 8, 2012

Sabtu Kami


Assalamualaikum,

Hari yang sibuk...

Tengahari ada jemputan kenduri kahwin

Petang pula ada jemputan di Seremban, teruja nak pergi rumah orang tu tau dan semoga 
senang nak jumpa rumah. Maklumlah tak biasa dengan bandar Seremban..hihi

Ingatkan dah selesai aturcara untuk hari ini.  Terima pula sms dari jiran, jemput datang 
beraya kat rumah dia lepas Isyak hari ini. 

Penuh sudah acara untuk hari ini, bolehlah akak gantung periuk...hehe~



Mula esok ...bolehlah start berdiet....iyolah tu ...hik3 ^________~

23 comments:

kasihredha said...

betul2 gantung periuk ni atie :)

mak encik | SZ said...

hihihi, selamat beraya sakan kak!
saya juga yg tersadai beraya di rumah sendiri ni ... boss mencari rejeki ... ;)

diet kena start isnin la kak, esok ahad ada jemoutan lg :p

Daddy Ziyyad said...

makan free seharian hari ni tau kak ati! hehehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam ati...mmg gantung peyok belanga la sepjg sabtu/ahad ni menghadiri opeh house :D

Norden Salam said...

tak jumpe jalan, g balai polis mintak tolong hantarkan..cakap sesat

duniafana said...

haha gntung periuk.

ieda said...

hurmm akkk
selagi dlm bulan syawal nie
menangiss lah kalau nak diet2 kann
kena ssabor jelah kita nie

saya sblm puasa 6 .. turun 71.4 ..
lepas puasa 6 naik 71.6 huhuh

LIPISLADY said...

Sallam Ati,
Waww,,,sedap tu,
kakmah suka sangat kalau kena ajak makan, hari ni pun kakmah pergi jamuan MB..ingat nak makan banyak2 baru masuk 2 ketul lemang pun dah sendat perut. Melepaslah nak rasa makanan lain.

Ati tak balik Lipis ke?

aimaniman said...

seronoknya banyak jemputan makan.. bolehlah memakankan diri...

akak pun suka kalau ada jemputan, tadi ada hitea, pastu openhouse... pastu bw lae..

Aishah Jahirah said...

berehat dr masak memasak le jawabnye....

♥MAMASYAZA♥ said...

akak ni mmg kena diet pun, dah makin bulat

azieazah said...

Dekat FB dah ramai yang tanya, mana gambar dan citernya pasal berjalan raya tuuuu.. Cepat laaa!

Dee said...

sakan kau kak...selamat makan2 eh..

ummiross said...

hehe.. seronok juga gantung periuk sekali-sekalakan.

Irfa said...

hai awak ;)
dah jumpa sabtu hari tu kat rumah kak erna..sekarang baru nak kenal mana rumahnya..selamat berkenalan sekalii lagi ye

- GC - said...

wahhh.. seronoknya tak payah masak.. sy takdapat jemputan pun kali ni.. huhu

Rai said...

hai,
saya pun ada sekali kat rumah kak erna aritu..yg sekali dgn irfa tu.. hehe..

Mak Wardah said...

Salam kenal....proven dari blog anda semua bagaikan saudara

gadisBunga™ said...

saya nak gantung contractor saya boleh tak kak? heheheh!

Azian Elias said...

Rezeki jgn.tolak..

nabilah_2908 said...

hehehe...murah betul rezeki akak... ;)

pssst...dah start diet ke tu..? ;)

eda_ej said...

sonok la gantong periuk.. tak yah susah2 masak.. tak yah pening kepala nak cuci pinggan mangkok sume kan.. hehhehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hihi..seronoknya gantung piyok kan..kita sukerr