Wednesday, June 27, 2012

WW: Candid!


Assalamualikum,


Apa yang papa buat ...








Syahmi mesti nak copy n paste...hik3  ^_________~
 

29 comments:

pena rozie said...

dah pamdai jd makenik yer....

miloais milo said...

ada gaya mekanik tu....!

cik lala said...

amboi..kecik2 dh tunjuk bakat...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam ati...bakat trpendam ni,pandai repair beskal :D

Azian Elias said...

bakal engineer.

Cikpuan rara said...

heheheh nk jd mekanik eh.

Ujie said...

Tu menunjukkan dia bijak!

Daddy Ziyyad said...

basikal ada bakul! haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mekanik jambu hihi..haiiii buleh betulkan beskal acikkk wiwi

Hanis Azla said...

he..he.. hensemlah abg mekanik tu..

pok amai-amai said...

amboi! ade bakat jdk lelaki serba-boleh ni.

=D

kakcik said...

Anak yang bijak memang macam tu. :)

Kakzakie said...

Sekali pandang dia pun masuk dalam kepala ada peluang dia pulak buat ati.

che mid said...

Ha ha itulah anak bapak!..

eLL said...

ikut jejak ayahnya ye. seronoknya boleh kembangkan bakat ye tak.

Syira said...

salam

nak jadi makenik yang berjaya tu ;)

pia said...

"salam ati...budak2 mmg camtu..memula tu depa perati jer org buat keja pastu nnti cer tgk...mesti nak tiru..."

Dee said...

wah..leh harap esok besar ni..repair2 barang..jgn jd tikus baiki labu sudahlah..hihihi..

onlajer said...

ayat jawanya dah pandai jadi pomen

Rinna said...

hhahaha iye laa dia pun nak wat gak cam papanya..kan.. :)

buatbest said...

haha..ada bakat jadi pomen nie..hihhi

pipoq said...

serupa la anak sy tu kak..tak padan ngan perempuan, tapi kalo sy mencangkul dia pun nak ikut mencangkul jugak..

ieda said...

syahmi anak yg rajin ;)

MulutPayau said...

gaya seorang mekanik kecik....memang berbakat.....

munna said...

wah!....ada gaya mekanik je ni

SangRatoo said...

hehehe budak comel in the house..kalau peknen..jue mmg nak ngk muka syahmi ni sepanjang masa..boleh tak Kak Atie? :)

Queenie said...

like father like son keh3...

cikceriacorner said...

hehehhe..pandainye..:)

nabilah_2908 said...

nama pun anak Papa....harus la..hehe.. :)