Tuesday, June 12, 2012

Syahmi dan Keletahnya


Assalamualaikum,

Kalau ditanya... Syahmi sayang siapa?

Jawabnya mesti adil dan saksama iaitu ...sayang mummy dan papa!

Sayang banyak mana?

Jawabnya....big and high macam Giant!

Maksudnya pasaraya Giant...boleh jadi model untuk iklan pasaraya Giant tak...hihi~



Sejak papa beli kamera baru semata-mata kerana majlis kahwin anak abang minggu lepas. 
Syahmi sudah mula buat perangai lamanya....iaitu berposing ambil gambar sendiri.

 


Soroklah kat mana pun kamera itu, pasti dia akan jumpa. Sudahlah kamera lama
dia yang rosakkan...aduhai hero kecil kita ni....huhu~



Malam ini ada mesyuarat...bukan nak sokong mana2 pihak pun tapi sudah jemu dengan
masalah jalan yang teruk dan kes curi pasir yang kronik di sini....

26 comments:

Huda said...

alala comelnya syahmi ni kak, lagi comel bila dia amik gambar sendiri kan..dah lah mata bulat..

Afasz said...

salam singgah & follow sini..

comel nye rambut syahmi....
abis kamera dirosakkan, kene simpan kamera dlm laci berkunci, kalau tak abis jahanam...

salam perkenalan :)

Acik Erna said...

assalam ati ..ok dah tu..tak kacau pun mummy suruh ambik kan gambar dia..he he

rasp said...

alahai memang chomeilah si syahmi nie sis....
suka tengok dia tau....

DrSinga said...

big and high macam KLC la!!

~ yus ~ said...

suka tengok rambut anak akak Syahmi ni...curly cantik

pok amai-amai said...

Aduh mak! Dahlah hensem si Syahmi nie. Pastu suke sgt posing dpn kamera. Ehem...ade bakat nak jdk model la kan/ Heee~

Eye_nee said...

hero Melaya ni bila besar nnt...

redza said...

rosak beli yg baru..rosak lg beli lg eheh

anie said...

suka betul la tengok rambut budak comei nie

Kazman / Sue said...

sama la anak kami ni... kalau jumpa kamera penuh gambar mereka je laa...

Syira said...

salam..

tertouching sekejap..

ingat anak sedara cakap,

"kakak sayang dee, kakak sayang dee, kakak sayang dee" sambil peluk belakang..sedih la..

Hanis Azla said...

comel betul buah hati kak ati ni.. pose2 dia semua menarik hati..

eLL said...

dengan pakej menarik syahmi ni, memang layak jadi model Giant. hehe

Munnafendy said...

amboiii rmbut syahmi curlassssss :)

Pn. Sheila@CC said...

hehe... dh pandai posing sakan... comeynyer rambut dia ikal,, suka la...

Kakzakie said...

Syahmi ni cantik macam perempuan kan Ati. Kakak dulu ingatkan dia perempuan tau...

Ada kamera baru lagilah dia nak bergaya:)

Rinna said...

Wahh Syahmi dah pandai yer ambik gambar sendiri.. heheh.. dia pun nak posing2 gak.. :)

JunAina said...

Suka bergambar...besar esok boleh jadi model tapi dengan kecomelan dia sekarang pun boleh jadi model...

gadisBunga said...

giant pasaraya ke giant doremon? hai Syahmi!

*Mrsfarahzaki * said...

mak aiii..hemsomenya syahmi!!

Dee said...

dengan mata bolat, rambut kerinting..comel je k ati..tak smpi hati nak marahkan..hehehe..

Dee said...

dengan mata bolat, rambut kerinting..comel je k ati..tak smpi hati nak marahkan..hehehe..

Ati Masrif said...

hehehe.. kembang sekuntum mummy syahmi
baca geng semua memuji...huhu~

cik lala said...

amboi bijaknyer dia..
pandai amik gmbr sendiri..

asliner said...

hehe..
tak sangka syahmi pun minat bergambar..=)