Monday, June 11, 2012

Susah Kalau Jadi Begini


Assalamualaikum,

Semasa balik semalam lalu Kajang Silk, singgah solat di R & R selepas tol. Masa bertolak
keluar dari situ terserempak kereta ini...




Apalah nasib tuan kereta ini. Kalau tak jadi apa-apapun, susahnya kalau kereta
dah jadi begini. Patah kaki... boleh ke nak tuntut dengan pihak insuran yek?



 Mood malas nak mula balik menjahit...huhu~ ^_____^

15 comments:

Pn. Sheila@CC said...

malang tak berbau...

msredcheesecake said...

apa la jadi kat tuan kete tu gaknya...

Zul Fattah said...

ni mesti kes terbakar ni.. beli baru r..

Rinna said...

Adoi.. susah tuh..kalau dah hangus gitu..

ratusiput said...

em mmg kena claim kete baru la kot...tp boleh ke ek?mmg patah kaki kalau takde kete ni..

Dee said...

kalau dicover..boleh rasanya..

pipoq said...

dah jadi besi buruk ye..bukan patah kaki je kalo keter jadi gitu..boleh patah tulang belakang dibuatnya..hehehe..

nabilah_2908 said...

kereta ni macam terbakar je..tu yg jadi macam ni..huhu..

Munnafendy said...

boleh kot..total loss..err ntah...kete tng sy yg ilang hari tu pun taktahu pe cite lg

~ yus ~ said...

huhu, mesti teruk kemalangan yg menimpa kereta ni dan tuannya kan, harap2 tuan kereta ni selamatlah...

Citarasa Rinduan said...

banyak dapat tempahan ker?
ayu masuk sehelai boleh..
hehehhehe

@cu SaYaNg said...

total loss tu...harap tuan nya selamat

Afasz said...

teruk nye....moga tuan dia selamat.

DrSinga said...

jual ka besi buruk laku lagi tu

cik lala said...

teruknyer kete tu..
yg drive tu ntah mcm mana agaknyer ye..