Tuesday, May 29, 2012

23hb Mei Setiap Tahun


Assalamualaikum,

23hb Mei ialah hari lahir Angah yang telah pun berlalu tapi tetap nak abadikan cerita ini.


Sejak 4 tahun yang lepas telah pun menyambut hari lahirnya jauh dari keluarga.
2 tahun di MRSM Kepala Batas, Pulau Pinang. 1 tahun di Matrik Gopeng, Perak.
Tahun ini dan 4 tahun akan datang insyaAllah Angah akan menyambut di Kota Kinabalu,
Sabah pula. 


Seorang anak yang pandai berdikari sejak sekolah lagi dan tidak suka meminta-minta
kalau bukan keperluan pelajaran sahaja. Dia tahu kami bukan orang senang dan kerana
kesusahan ini jugalah Angah kuat semangat untuk berusaha dan berjaya.


Mummy berdoa Angah sentiasa sihat dan pandai membawa diri di tempat orang. Semoga
Angah akan berjaya mencapai cita-cita dan terus berjaya di dunia dan di akhirat....amin!


Angah dan Farah dulu2. Seorang yg mendengar kata dan suka melayan budak2.


Kembali sibuk menjahit untuk baju raya ke-2 kami berempat dan tempahan jiran.
Harap dapat siap semuanya sebelum Ramadhan menjelang ^_____^

21 comments:

eLL said...

selamat hari lahir angah.

Acik Erna said...

Happy Birthday angah..
ati dah muala menjahit ye..

kasihredha said...

happy birthday angah.
sama dgn birthday kakak akak :)

gadisBunga said...

happy belated birthday ye angah. :)

kakngah said...

kak ati... dah stat jait bj raya... kngh belum lagi.. last weekend kaklong dah hntr kain.. xtau bila nak mula. weekend ni balik kampung la pulak...

kakcik said...

Happy Belated Birthday Angah. Semoga sentiasa berjaya melalui ranjau kehidupan. :)

che mid said...

Salam, Selamat Hari Lahir buat angah.

Nape ati tulis hari raya ke 2..

Kakzakie said...

Selamat ulangtahn kelahiran buat Angah yg jauh nun di sana...

Kakak pun sedang menjahit juga ati..

Ati Masrif said...

che mid,

sebab baju raya pertama dah siap..
yg ini jahit utk baju raya ke2 pula..hihi

h4ni3 said...

happy birthday angah

k.ati.. teringin nak tgk gambo latest anak dara n anak bujang k.ati tu! bila mau letak kat sini? :D

pipoq said...

sambung belajar di UMS ye ?

ape pun semoga Allah melimpahi rahmat-Nya buat angah kak ati ni..

p/s : agaknya lepas ni boleh la kak ati terbang ke Sabah pulak melawat angah kat sana

Ati Masrif said...

hanie,

bukan tak mau letak tapi dia tak bagilah

takpe2 nanti kak ati share kat FB KKA ok ^__~

Ati Masrif said...

pipoq,

insyaAllah harap2 adalah rezeki nak
terbang ke sabah nx yr :)

Ati Masrif said...

THANKS SEMUA SAHABAT YG BERI DOA YANG
BAIK2 UTK ANGAH ^________^

Munnafendy said...

sejuk hati dpt anak macam angah...selamat hari lahir angah ;)

redza said...

happy bufday!!!!

asliner said...

selamat hari lahir buat angah..

p/s: amboi..cepatnye jahit baju..kite tak tempah lagi..huhu

Maya Mayana said...

happy Birthday Angah...

rajinnya akak...selamat menjahit yer

yana dah 5 tahun tk jahit baju.agak2 kalau try jahit balik jd baju tk? hehe...

@cu SaYaNg said...

Hepi born day angan
sambung study kat UMS ke kak??

nabilah_2908 said...

happy birthday angah... ;)

..::SangRatoo::.. said...

Selamat Hari Lahir Angah :) semoga menjadi anak yg soleh :)