Wednesday, April 25, 2012

WW: Roti Sulong


Assalamualaikum,

 Pertama kali buat roti, inilah hasilnya ...


 


Potato Bun...yummiiiii .... ^_________~

31 comments:

atie @ ejay said...

klu dah menjadi tu, nanti ramailah adik beradiknya kan hihi

Pok Amai-Amai said...

Ya Allah! Menjadi roti kentang tu. Seronoknye!

ika~~ said...

mcm sdap.nk resepi :)

nabilah_2908 said...

wah....sy suka beli roti ni kat jusco..biasanya dieorang jual panas2 lagi.... sedap... :)

kakchik@ella said...

waaaaa .. nak sikit ati.

Hanis Azla said...

wah.. cayalah kak ati.. berbaloi2 ada oven baru yet.. bau roti panas dah samapi ke sini dah ni..

Amelia said...

Hi Ati, I punya kopi-o dah siap, roti sudah sedia untuk hidang? hehehe

Nampak gebu... Tapi kalo you bakar pakai tray hitam lebih bagus, warna roti lebih cantik.

Dah siap singgah pondok I, I tukar dgn you I punya burger. kekeke

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

arghhh sedapnyaaa!!

Cara Pemesanan Trica Jus said...

enak ga tyuh...

kakcik said...

Jom bawa pergi ghatering! :)

~ yus ~ said...

nampak menarik kak..tp yus tgh pantang makan roti skrg...huhu

Munnafendy said...

wooooooowwww seronok tgk menjadi!

Rinna said...

Waa gebunya roti.. sulung :)

Azian Elias said...

dari tadi BW asyik jumpa roti je..lapau jadinya ni hahh...

kasihredha said...

atie guna bread maker ke?
pasti rumah atie dah wangi macam barkery kan

mak encik | SZ said...

salam kak ati,

alamakkkk roti sulong saya masih dalam kandungan lagi... tak tahu bila kuarnya ... kikiki...semua kuar ikut plastik je takde ikut oven :p

redza said...

kehensemannya terserlah bila sudah masak

alien said...

alamak.
roti panas2.
sedap oh!

Queenie said...

whoaaa....oven baru eeeehh...
siap berkipas ko.....

syabas! syabas!..

Ati Masrif said...

atie,

lama tak mai, dah dapat adik2
dah pun ptg td baru buat lg :)

Ati Masrif said...

ika,

nanti rajin kak ati buat sekali
dgn gambar ye :)

Ati Masrif said...

hanis,

dah hubby beli mahai kenalah rajinkan
diri mencuba segala resepi..hik3

Ati Masrif said...

hi amelia,

mmg nk guna try hitam nonstick tu
tp belumm beli lagi..kalau ada
senang sikit ye :)

Ati Masrif said...

kak kaseh,

betui3 guna bread maker
tak larat nak menguli2
tekan suis ..dah siap..tangan
pun tak lenguh..hehe

Ati Masrif said...

redza,

hensem ke..?
nampak mcm jelita ..huhu

Ati Masrif said...

kak Q,

nak lawan oven kak Q tak boleh ler..hik3

anitaare said...

salam ti, sedap tu..boleh buat business

eLL said...

tepuk tangan. yey. tahniah.

*ntah bila saya pandai buat ni*

..::SangRatoo::.. said...

sedapnyeeee..nampak gebuuu je..dan comel macam syahmi..hehehe.. resepi kak atie?

asliner said...

kak ati..
roti nie lah yang kite sedang cari masa untuk blaja buat..hehe

munna said...

belum pernah buat roti lagi....