Friday, April 6, 2012

Imej Baru!


Assalamualaikum,


Sudah berimej baru anak dara kita ni...


Rupa ikut Papa tapi tang rabun juga nak ikut Mummy...alahai!
Tapi Mummy pakai cermin mata bila dah kerja tau...huhu~


Sempat snap gambar sebelum depa pergi sekolah petang pula. Syirah jangan
ikut Mummy rabun tau...ikut Papa...mata line clear...hik3


Budak2 zaman sekarang ni ...awal2 dah kena pakai cermin mata ... ^_______~
 

30 comments:

Pok Amai-Amai said...

Sy dulu ms darjah 4 dah pki spek. Uwaaaa!

Acik Erna said...

Ati..nasib baik acik rabun bila dah tua ni..rabun dekat je..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

fara kita sekapal uwaaaaa

CintaZulaikha said...

comey apa pakai spek, hehhhe...

salam kenal..

kakcik said...

Kakcik pakai cermin mata untuk membaca, menjahit dan menaip. InsyaAllah, untuk pandangan jauh mata kakciki masih ok. :)

eLL said...

kita rabun silau tapi tidaklah teruk jadi tak pakai spek (belum lagi) hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

kita pon rabun, selalu pesan kat anak jgn tgk tibi dedekat sgt, nanti rabun cm mummy, x cantik...hukk

Cik tikah said...

kecik kecik dh kena pakai spec. sian dia..

firuz aka MDT said...

As.salam atie..lama tak menjengok sini..semoga atie & keluarga sihat2 hendaknya..

mungkin pemakanan juga memainkan peranan..

macam anak saya yg sulong tu pun..stat rabub sejak tadika..tp cuma dajah 4 stat pakai spek..

pipoq said...

anak anak sekarang ni dah banyak sangat duduk depan TV depan komputer terlalu lama..tu antara faktor kot..termasuk la sy ni..hehehe..

Fatin Mraz said...

if only kite yang tentukan nak ikut siapa kan..hehee...

Aishah Jahirah said...

hehee....budak2 sekarang awal2 dah celik it, tu cepat rabun.mungkin la kot...

Kakzakie said...

Kalau dah terpaksa nak buat macam mana Ati. Anak kakak pun sama baru 9 tahun dah terpaksa pakai. Harap adik aje sekarang nie ok lagi...

Syira Qahira said...

salam..

nak cari suami yang pakai speck, hensom.hehe

Rinna said...

Comel walaupun bercermin mata.. Saya pun mula pakai cermin masa saya darjah 5.. hingga laa skrg.. :)

So Shy Lady (SSL) said...

tak pe...nmpak genius sket hahaha
ssl pon risau gak takut ank2 mwarisi krabunan kami suami istri huhu

eita said...

susah kalau dah rabun..
power mata tiap2 tahun bertambah

Ros said...

Assalamualaikum Ati,

Budak2 zaman la ni depa banyak membaca,TV dan jugak komputer,pasai tu lah mata depa cepat rabun....

Sz said...

salam kak ati,

best gak farah blh pilih bingkai comei2 utk remaja...hehehee

Tihara said...

comel2 nya anak2 ni..sejuk mata memandang :)

cheqna said...

cheqna masa darjah 4 dah pakai spek..huhuhu dan skang sudah 19 tahun memakai spek mata

@cu SaYaNg said...

anak2 saudara acu pun ramai yg pakai spek dr sekolah rendah
Alhamdulillah mata acu sihat smp sekarang walau pun keja acu hari2 mengadap PC

Maya Mayana said...

rabun siLAU ker?...jgn pkai spek itam gi sekolah dah lah yer :P,

skrg budak2 pkai lens pulak kak,malu nk pkai cermin mata + mcm2 color ade..hehe

Papa Mifz said...

kene pantau supaya power rabun tak mudah naik...:)

diana said...

comel la budak2 pakai cermin mata..:)
tapi tu la..menyusahkan..jaga la mta baik2..:)

jeBateja said...

den pun kojo baru pakai spek.....ahakz...

wahida said...

kak, anak saya si abang tu umur 6 tahun dah kena pakai spek...sedih sgt...

Izan Ishak said...

teringat pada anak2 sedara izan dulu2... sekolah rendah pun dah kena pakai spek...

DrSinga said...

comel....

nabilah_2908 said...

cantik anak2 dara akak.... ;)

suh Syirah makan tomato & carrot banyak2...nanti mata terang.. :)