Sunday, April 1, 2012

Gathering Hari Ini..Jagan Lupa Tempek Gambar!


Assalamualaikum,

Pada sahabat-sahabat yang pergi gathering breakfast di rumah Dato' 
silalah share gambar-gambar. Termasuk gambar makanan-makanan yang 
semestinya best tu ...hehe~

Maaf tak dapat nak join, walaupun memang teringin nak pergi. Tapi apa boleh
buat hubby kerja dan kita pun belum sembuh lagi dari sakit tonsil. Semoga gathering
di kemudian hari akan di rancang lebih awal supaya senang nak uruskan waktu
cuti hubby.  Sememangnya kita sangat rindu nak jumpa dengan kalian semua.


tonsil...silalah pergi dari tekakku ini...huwaaahhh....sakittt!

15 comments:

Huda said...

Selamat berehat ye kak, moga cepatlah tonsil tu baik ye.

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

speedy recovery ya! Take care

azieazah said...

Sama ler kita. Kak Azie pun tak dapat join.

kasihredha said...

atie tak buang ke tonsil tu?
cepat sembuh yer atie :)

Dee said...

mkn eksrem ikea or mcd sis...dlm bdn panas tuh..minum air masak byk juga ye..

akuzle ayu said...

baik, puan. sy sudah tempek..

Acik Erna said...

salam ati..acik pun tak dapat join..walaupun teringin

Azian Elias said...

semoga cepat sembuh Ati..

@cu SaYaNg said...

akak tak sihat ye?
patut le tak datang ek

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam ati..semoga cepat se,mbuh ya.Mmg rugi klu xjoin..leh jumpa blogger2 lain...

aNIe said...

Assalamualaikum Ati... semoga cepat sembuh...

Alin Marlini said...

Kak Atie..rajin2 makan ubat kak...

ziana said...

Sabar yer..semoga cepat sembuh

nabilah_2908 said...

alahai..kesian akak..

skrg ni macam mana..dah ok?

wahida said...

buang la tonsil tu kak...kalau tak buang, tu yg selalu demam tu...huhu...

apapun, cepat baik yer kak..kena byk mkn eskem tu...