Friday, April 6, 2012

Buah Hati Lama Dan Baru


Assalamualaikum,

Setelah lama berkhidmat, rasanya 12 tahun. Banyak berjasa pada kita kerana
kita suka buat kek, walaupun kek biasa-biasa saja tapi perkhidmatannya amat
di perlukan pada bulan Ramadhan untuk membakar kuih raya kerana anak-anak
suka kuih yang mummy buat sendiri...uwekk puji diri sendiri nampak...huhu~



Sejak tahun lepas dah mula meragam tapi awal tahun ni langsung tak boleh digunakan
lagi. Buah hati yang banyak berjasa ni dah selamat duduk kat luar tak tahu nak buang 
kat mana lagi. Bye-bye sayangku!





Buah hati baru dah sampai. Papa kata hadiah Anniversary yang jatuh hujung bulan ini.
Senyum lebar dan berbunga riang di hati ....hehehe... Sudah pun selamat mencuba 
bakar kek dan buat Lasagna. Cuma masih tak biasa dengan cara baru ni dan di harapkan
dapat berkhidmat lama macam buah hati lama tu. 

Thank you sayang, belikan mummy OVEN baru yang dah lama di idamkan!!


Tengah fikirkan something....  ^_________~

 

15 comments:

kakcik said...

Lepas ni bila ada ghatering bolehlah buat dua tiga biji kek untuk kawan2. :)

ratusiput said...

ratu baru buat entry pasal oven aritu utk kak ati.ehehe.amboi bestnye oven besar.ratu pun tak terbeli2 oven cenggini....guna yg kecik tu je ha yg skang dah ada 2 biji.pasni nak bli esbok chiller lak utk simpan kek :)

Aishah Jahirah said...

oven baru....ye la yg lama dah rosak,kena ganti yg barukan...hehee

Acik Erna said...

tahniah ati dapat oven baru..dari rupa dalam gambar nampak sama cam acik punya ..europa..acik beli 2006 dulu..

Ati Masrif said...

kakcik,

bolehhhh!!.semangat dapat oven baru
punya pasal...hik3

che mid said...

Agaknya berapa kali kecek baru dapat oven baru kih kih.. ati pulak, nak bagi apa pd cik abg sayang sempena anibeseri nanti..

eLL said...

happy anniversary kak atie. awal dapat hadiah. hehehe

Kakzakie said...

Jgn tak faham en abang dah hint mulai sekarang kena selalu membaking. Besar oven tu...

Kakak masih guna oven kecik macam yg Ati buang tu...

h4ni3 said...

yeayyy
memang kompem kena buatkan kek utk hanie sebijik! hehe

Hanis Azla said...

wah.. bestnya kak.. gah aje oven baru tu dduk kat dapur kan.. semangat nak buat kek tentunya menjadi2 lagi..

GreenJade said...

wah sure mcm2 menu keluar pasni ya sis..jgn lupa share2 dgn kami tau.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...

beso tuh, makin sonok membaking :P

pipoq said...

ohoho..leh buat bisnes kek dah peh ni..

sal said...

seronok dapat baru...happy anniversary

Izan Ishak said...

bestnya kak ati...penggantinya lebih besar n cun gitu! takpelah.. yg lama dah tamat kontrak n perkhidmatan ye. 12 thn tu jangkamasa yg lama tu...