Wednesday, February 29, 2012

WW: ??



Cuba teka apa tu...

dan di mana...? 



Jawapannya esok ..... ^______~

26 comments:

kakchik@ella said...

Menara api kat Bkt Melawati? Kalau betul, nak hadiahhhhh. hihihi.

Kakzakie said...

Tinggi tu ati? Macam menara api kat batu putih je...

nyanyisunyi said...

akak pun tk thau kat mana ni..kena tggu esuk nak tahu jwpannya..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ati..cam menara jer.

kakngah said...

rumah api..
kan.. kan.. kan...

..::SangRatoo::.. said...

Bukit Melawati ke kak atie...naik train kan ateh tu..hehehe banyak monkeys²...kite takutt..hehehehe.. :P

Hanis Azla said...

rasanya macam rumah api kat bukit melawati tu juga.. sebab rasanya ada jgk snap gambar tu..

munna said...

Rumah api... tapi kat mana munna tak tahulah pulak

gadisBunga said...

rumah api tanjung tuan kah? *ni jawapan belasah je ni!

Queen said...

rumah api kat pantai sekian..sekian..hahah..takde idea

pipoq said...

matahari petang dicelah pagar..hehe

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Ati,

terjah dr Istanbul. Pe kabor? Balas ziarah. Ohh ada contest2 ya? Nampak cam tower rumahapi, tp tak tau kat mana? Suka laut dan pantai yaa. Kampong suami kat wilayah Laut Hitam tp rumah kampong kami jauh dr laut, terletak di celah2 bukit dan dikelilingi ladang hazelnut.

lisa said...

ghumah aphi(rumah api) ;D

qemaishak said...

nampak macam menara api tapi xtau kat mana hehe

kaklong said...

rumah api...

Kella said...

rumah api tu tahu.. tapi blur la kak.. tak tahu kat mana lak! huhuhuhu

@cu SaYaNg said...

macam rumah api je

♥MAMASYAZA♥ said...

skali tgk mcam kat penang aje

Maya Mayana said...

rumah api tak tahu kat mana tapi..

eita said...

tak tahu lah...
tunggu esok je lah erk..

Daddy Ziyyad said...

Rumah api!!

Kat Bukit Melawati

asliner said...

tangki air..keh3..
8gurau je*

So Shy Lady (SSL) said...

menara api bukit melawati! konfiden je jwb


(skodeng jwpn org atas hahaha)

sahromnasrudin said...

cape rachoda at port dickson

Papa Mifz said...

rumah api kat bukit jugra..hehe

Ros said...
This comment has been removed by the author.