Wednesday, January 4, 2012

WW~ Sudah Penuh!!


Assalamualaikum,

Bertemu kembali di tahun 2012, nak juga buat n3 walaupun masih sibuk.
Maklumlah hari pertama persekolahan...



Baru 1/3 dari isi perut almari mummy sahaja....fening-fening!


sori tak sempat lawat lagi...petang2 atau malam kita akan datang ok ... ^_____~

29 comments:

ziana said...

Mak aii banyaknye..blh bukak butik

kakcik said...

Kakcik pun tengah fening memikirkan hendak hantar kemanakah pakaian yang tidak dipakai lagi... :(

:: Mrs.Eady :: said...

fengsan...

kasihredha said...

fening2
beli almari baru aje atie

Daddy Ziyyad said...

kita dimalaysia memang mewah pakaian.

kakchik@ella said...

Ella baru je bagi 2 plastik baju kepada anak kawan. Nak buat camna .. kita tak ada anak perempuan.

LIPISLADY said...

Sallam,

Kat sini senang atu, bagi aja kat fakir miskin. Atau ati boleh jual bundle online..

pena rozie said...

Boleh dah buka kedai bander. hi..hi...hi...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

samalah anak kita first day darjah 1 harini..sibuk kejar masa :)


bnyknya baju mummy..x roboh almari? hehe

luahfikiran ... mari kita said...

SALAM,
Banyaknya ... Nak habis satu pusingan tu berapa lama ?

Izan Ishak said...

banyak sangat tu kak ati... bab2 baju ni mng selalulah kena selongkar. kalau tak sokmo penuh aje almari kan.

Cikpuan rara said...

wahhh banyak nya....

imHepPie said...

fuhhhh....sbulan xabes lgi tu

cemomoi said...

ble hantar kat mercy ni

munna said...

wah...banyaknya.....munna mana yg tak pakai banyak dah bagi pada org...

~ yus ~ said...

kena beli almari lagi besar tu kak..:)

Fatin Mraz said...

sila tambah almari ya..hehee

@cu SaYaNg said...

acu selalu bungkus cantik lepas tu bagi kat cleaner apartment acu nie
pandai-pandai lah dia nak bagi sesapa pun :)

rasp said...

perggghhh memang banyak tul...

~ raihazi ~ said...

senario yang sama dengan kaklong saya. as a teacher mmg perlu banyak baju utk ditukar2 setiap minggu katanya. maklumlah anak murid zaman sekarang pandai komen kalau nampak yg xkena esp kalau ulang baju yang sama 2 minggu berturut2 hihihihihihi

محمد رازيق said...

selamat athun baru kak ati!!!!!!! maaf lambt lawat, sedikit sibuk.. kak ati pun mesti bz ngan anak2 yang nak strt sekolah ni.. hehe,, moga azam thun baru tercapai. inshaallah

Kakzakie said...

Kalau biar boleh runtuh cabinet Ati:)

Cik SHiNJU said...

Penyelesaiannye adalah dgn membeli umah baru buat pakaian2 tersebut...hehehe

So Shy Lady said...

ok tmbah almari, set!!!!

suri solehah said...

hehe..ati,,rasanya kalau ada sale kat mana2 masih nak pergi jugak tu..

Queen said...

banyak badankebajikanyang perlukanbaju2 terpakai..boleh bagi diorang

nabilah_2908 said...

kenapa Kak Ati keluarkan baju2 ni semua..? ce cite sikit.... ;)

eita said...

nak lelong ke?

cikceriacorner said...

lemari da xmuat ke kak?heheh..