Thursday, January 12, 2012

Ayat Yang Disukai Oleh Murid Sekolah


Assalamualaikum,

Tersenyum kita bila membaca Kelab Peminat Ustaz Idrus yang menulis semalam.
Teringat ketika belajar dulu...kalau dengar cikgu ada mesyuarat saje. Terus meriah 
suasana, yang tadi mengantuk pun boleh jadi segar...kenangan-kenangan...hehe~



99% pelajar sekolah suka mendengar ayat di bawah ini:

(1) "Cikgu ada mesyuarat"

(2) "Cikgu tak datang"

(3) "Cikgu pergi kursus"

(4) "Cikgu ada hal"

(5) "Cikgu suruh buat kerja sendiri"

Sila LIKE jika anda rasa begitu semasa di sekolah dulu. :) Wakaka..


Dekat 5000 orang like tau...huhu.. ^_________~

36 comments:

nabilah_2908 said...

hahaha....like semuanya..!! :)

:: Mrs.Eady :: said...

:):):):)

Kamalia said...

Haha..memang betul.kalau sbelumtu mengantuk yang teramat sangat dengar je semua ayg kat atas tu terus segar bugar..:)

Aishah Jahirah said...

saya salah srg yg like...hihi

Izan Ishak said...

semua org pun akan like ni!!!

Cikpuan rara said...

like 40kali.

miloais milo said...

like kesemuanya sekali
ehehehehe

Alin Marlini said...

semua like Kak Atie...ayat yang paling suka masa zaman sekolah dedulu...paling best kiter pengawas leh jaga kelas

kakcik said...

hahaha... I likeeee... :)

ainnoraini said...

haaa..mmg suka bangat kalau mcm tuu...

sekarang ni pun kalau bos gi outstation ok jer lagi lama lagi bagus..huhuhu.."jahatnya kamuuu ye ain"

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

cikgu x dtg...yahooooo

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

LIKEEEE!!!

munna said...

mmg munna like semuanya

Kakzakie said...

Cikgu cuti bersalin yahooo!!! itu kakaklah dulu Ati. Kalu ingat balik gelihati kan:)

Ieda AlHabsyi said...

hahahaha!

~K Ham~ said...

kak ham like semua...

JunAina said...

Like...like...

Huda said...

Tersangat like nya kak ati, hehe...

kakchik@ella said...

i likeeeee ...

Anaa said...

hahha.. i like jugakk..

kalao dulu suka kalao cikgu tak masuk kelas.. skang suka kalo boss tak masuk ofis... terus bukak tenet luas2.. ehh..

Pok Amai-Amai said...

Bkn takat 5k....sy boleh bg 1 juta like! Hahahahahah!

Daddy Ziyyad said...

kak ati tgk tak scene citer P Ramle, dia jadi cikgu? ekekeke

adarnadzmie said...

syokkk ya amat klu dgr ayat2 tu masa sekool dulu2...hehe... riuh satu kelas di buatnya...teringat kenangn masa sekool dulu2..hehe..gelihati pu n ada...

- GC - said...

hahahahaha. sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! siap angkat tangan, cakap yeayyyyyyyyyyy.

Eye_nee said...

likeeeeeeeeeeee+sukeeeeeeeeeeeee sgtttt...hehehe...ada2 jer ko yer T...

kaklong said...

ai likeeee...
heheheh!

Ros said...

salam Ati,

Tak leh nak tipu kan he.he.he......Kak Ros pun like jugak semuanya....

diana said...

like2..:)

Munnafendy said...

oyeahhhh!!!! buat keje sndri paling best! boleh main bingo! keh3

Queenie said...

cikgu pencen..takder ker?
ekeke..

che mid said...

fuyooo..5000 like... bila balik rumah mak tanya nape tak de keje sekolah.. poin kt atas tu jadi modal juga ha ha

Pia said...

"memang like...hehe...mmg best sgt kalau time c'gu tk msuk kelas...skrg ni giliran anak2 kita lak rasa..."

gedek! said...

ye ke macam tu? saya tak tahu, sebab dulu saya selalu ponteng sekolah....

hehehe

jeBateja said...

LIKE - Cikgu CUTI BERSALIN....ha...ha....

Cik SHiNJU said...

LIKE semua di atas! (tnpa rase bersalah) kuikuikui

CIK TOM said...

kalau ciktom pun like..heheee