Wednesday, December 14, 2011

WW - 2 Situasi

Assalamualaikum,

Selamat petang,

Guruh dah berbunyi lani ....

sat lagi....?



2 petang...
 

 4 petang...


^____________~

32 comments:

Cikpuan rara said...

cepat betul naik air skrg kan.

nabilah_2908 said...

main air time.....!! :) :)

:: Mrs.Eady :: said...

erkss....

Daddylicious said...

cabut dah semua makcik2 tu yer...hehe

konde said...

banjir.....

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

pena rozie said...

main air. best tu

adarnadzmie said...

sekelip mata jer kan air naik...siannn...

@cu SaYaNg said...

uiks..kejap je dah naik air camtu?
iskh...cepat nye..

aNIe said...

Dalam 2 jam je dah naik air tu ye... sekejap je...

Daddy Ziyyad said...

kat mana tu? banjir tgh banda?r

kakngah said...

banjir di mana2 sekarang ni...

wardah @ fie shah said...

kat mana ni kak?

miloais milo said...

now pun sedang lebat ni...
tak boleh nak balik lagi ni...

Pia said...

"alamak...skrg ni takut lah kalau hujan tanpa henti sejam dua..sbb leh banjir kan..."

Acik Erna said...

Ati..kat mana tu..cepatnya air naik

gadisBunga said...

erk! eeeee....jauhkan dari air tu. nanti gatal kulit!!!

Juliet_iRa~" said...

kejap je air da naik ek!huu

kat mn tu kak?

~ yus ~ said...

dalam masa 2 jam dah naik air macam tu ke? Aduhai! Sekarang mmg musim kan..

kasihredha said...

banjir?????
cepatnya air naik.

fany wany said...

Astaghfirullahalazim T___T

Alin Marlini said...

kat mana tu Kak Atie...

mak encik | SZ said...

nak ke mana2 pun skrg risau kak! byk betul tempat kena banjir kilat ni..huhuhu

sal said...

nampak ceria...
air??
kat mana nih..

azian said...

vavavaaaaa....

ni banjir kilat ke ni kak ati....?

p/s mahkota hotel ek?kita tak pernah lg duk situ, mmg best tgok dr penceritaan akak itu....

qemaishak said...

takut tgk keadaan camni, apa jadi gamaknya lau hujan tak henti 2 hari ke..minta dijauhkan segala bencana..

Hanis Azla said...

mujur waktu majlis belum naik air lagi kan kak..

kaklong said...

nasib baik tak tenggelam...huhuhuhu!

Izan Ishak said...

banjir kilat ye kak ati... aduhaiii... nasib baik majlis dah abis.

diana said...

larik...:)

ieda said...

alamakkkk syoknyeeeeeeeeeeeeeee

So Shy Lady said...

banjir kilat!larikkk

Papa Mifz said...

musim banjir kilat skrg ni kan..