Saturday, December 31, 2011

Tugasan Terakhir Menjelang 2012


Assalamualaikum,

Di mana sahabat semua ketika ini...?
Di luar untuk menyaksikan bunga api ke...tentu meriah dan seronoknya.

Kita di rumah saje kerana 2 kek yang di tempah untuk majlis malam ini
baru saje di hantar. Sibuk-sibuk nak menyudahkan jahitan pakaian seragam
sekolah anak-anak masih nak ambik tempahan ye ati...eh...rezeki jangan di tolak.


Buat 3 kek coklat sekaligus... merah muka duduk kat dapur ..hehe~


Kek coklat yang sama cuma deco saje yang lain. Hajat nak letak coklat chip
tapi kat kedai kek tu coklat chipnya tak cantik so tukar coklat rice saje.


Kek coklat ini macam biasa letak badam yang di panggang. 2 kek ini untuk tempahan
majlis malam ini. Rasanya digerenti sedap, gebu dan lembut! Pada sesiapa nak tempah 
silalah call kita ye ^__^ 


Seperti biasa kalau ada tempahan, wajib juga buat 1 untuk anak-anak dirumah.
Kesian budak-budak ni dapat bau sajekan...kan ibu mithali ...hihi.. perasan :P 


Ini model kanak-kanak yang happy dan comot menolong mummy di dapur


Esok sudah masuk tahun 2012, sekejap saje masa berlalu sekarang ini.
Moga kita semua akan menjadi insan dan umat Islam yang lebih baik dari
sebelumnya ...amin!


Pengumuman!
Pada semua anak dara dan mak dara...jangan masuk tandas pada pukul 11.59 malam ini
tau...kang keluar tahun depan pulak! haha~ lucu betul lawak tahun baru ni ^_______~



35 comments:

pena rozie said...

Berape RM sebijik????

~ yus ~ said...

yalah kak. Berapa sebiji?

Selamat tahun baru 2012 ya kak..:)

Ati Masrif said...

rozie dan yus,

kita jual RM35.00 sebijik

ok tak harga tu?
lani harga butter, coklat dan badam
dah mahai tau...

camne..ok ke?

nasha sanza said...

sedapnya..terliur pulak..selamat tahun baru..

cemomoi said...

ari tu singgah kedai barangan kek... wo rupanya mahei rega kacang tabur tu yea... besanya tau sedap makan jeee

Miss Purple Ungu said...

mmm...terliur plak nak mkn kek coklat memalam gini hehehe
btw, happy new year utk kak ati n family ;)

mak encik | SZ said...

alalalaa...
ada pembantu khas yg kiut tu yang penting!

? said...

sadapnya...

yua said...

wah terliur tgok kek... btw, hepy new yer ;)

ratusiput said...

wah akak...dendiam sudah bisnes kek rupanya...ehehe...slamat tahun baru kak... :)

kasihredha said...

wauuu bestnya kek...

alaaaa...kenapa baru cakapp...akak dah termasuk toilet tadi...hihi

Selamat thn baru atieeee

Izan Ishak said...

wahhhh...sedapnya kak. kalaulah dekat mau izan tempah selalu...

Huda said...

Kak sedapnya..kalau kita kat johor nak tempah boleh ke?? Selamat Tahun Baru kak..

[PCL] said...

Salam thn baru 2012, kita ni tinggal tak jauh mana kan...teringin plak kek tu....sedap je tgk pepagi nih.

Tihara said...

waw pandai buat kek..ske sagt coklat kek ni..

lawak tu banyak jumpa kt fb wall member :)

♥MAMASYAZA♥ said...

memang nampak sedappp. anyway happy new year dari akak sekeluarga

nyanyisunyi said...

salam ati...
kek tu sama cantik dn gebu mcm tuannya kan hehehe...

akak ni nama je tahu buat kek mcmtu tp sebab banyak malas dari rajin..

ati amik sebijik berapa harganye...kot2 akak nk oder bila ada gathering nanti boleh gak kan...

Selamat menyambut tahun baru 2012 ati...terimakasih kata2 ati di entry akak ..mudah2an kita diberi kekuatan dn dipermudahkan segalanya...

CIK TOM said...

wah nampak sedap..ciktom pun suka sgt buka kek coklat...moist n sedap!

slmt thn br 2012 kak ati sayang!

diana said...

ala tomey2 hidung comot tu..
ekekek

sal said...

sedap2nya kek..

selamat tahun baru..

moga tahun ini lebih cemrlang dlm smua urusan terutama dari segi penjualan kek2 yg memang sedap2 spt dlm laman ati..

Azlan Hasan said...

hehe..btul tu..dari kuar perabis duit baik cari duit..hehe..anyway smalam igt nak gi tandas..tapi tunggu tahun depan je laa..hehehe

Regards,
-Strider-

Acik Erna said...

Assalam Ati..selamat tahun baru 2012.
comot2 pun model ati tu tetap comel..

Fatin Mraz said...

salam tahun baru 2012..kak ati..

those cakes nampak sgt sedap!!

pembantu ni..bantu apa jer nih? heheheee

Iznie said...

sedapnya..... nak makan....

Papa Mifz said...

keke coklat..wah i loike..

Papa Mifz said...

keke coklat..wah i loike..

gadisBunga said...

mmm...sedapnye....dan harga berpatutan!

sahromnasrudin said...

soalan sama..brp RM?? ada jual ke??

Hanis Azla said...

mmg mengancam nmpk kek akak.. klu rasa tak rajin nak buat sendiri, bolehlah saya order dari akak nnt.. selamat tahun baru kak.. tersenyum2 baca lawak tu.. he..he..

nabilah_2908 said...

senyum sendir tgk gelagat Syahmi...hehe..

huru hara tak kt dapur tu...? :)

alhamdulillah..rezeki tahun baru..moga akak terus success lepas ni.. :)

Happy New Year..!! (^_^)

suri solehah said...

rajinnya ati..ni menyepi lama ni sinuk ngan tempahan ke?selamat tahun baru

eita said...

sedapnya kek....
kukus ke bakar?..
biasa buat kukus...tak rentung sangat..
kalau bakar..leh makan separuh je..yang lain rentung...he3..

qemaishak said...

Nampak mengancam & sedap...

munna said...

sedapnya...dah lama munna tak buat kek ...

Koleksi Baju Murah said...

pasti enak nihh kue nya..
salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya