Wednesday, December 21, 2011

TERIMA KASIH MAK!


Assalamualaikum,


Antara barang-barang pemberian dari mak mentua yang baru balik 
bercuti dari Sabah.



Mak mentua: mak suka bagi barang kat kau sebab kau ni pandai simpan barang.

Sudah lama menjadi menantunya, dia pun sudah faham perangai kita. Bukan 
nak puji diri sendiri tapi kita ni memang jenis yang sangat hargai barang-barang.
Tidak kira harga murah atau mahal, kecik atau besar semua kita akan simpan
sebaik mungkin.




Hadiah pemberian teman yang sudah berusia 15 tahun. Sangat kita hargai dan 
masih tersimpan rapi dalam kotak hadiah pemberian mereka dulu.


Terima kasih mak ..bagi macam-macam barang kat kami ...^______~

25 comments:

kakcik said...

Kakcik ada beberapa utas rantai mutiara yang suami belikan (dulu la) tapi akhirnya hilang/putus begitu sahaja. Agaknya, kakcik dengan barang kemas/perhiasan memang tidak 'berjodoh'. (~_~)

qemaishak said...

qema ada satu je rantai mutiara, pakai jarang2..cantik rantai tangan tu kak.

Cik SHiNJU said...

Yun salu hilangkan barang...hehehe

JunAina said...

kak aina tak suka sangat accesories tapi kalau org dah bagi memang tersimpan rapi. sayang...cantikkk...

ainnoraini said...

ada jugak ati..
tapi jarang2 pakai...

- GC - said...

menantu kesayangan. hehehe.

bagusnya kak, dh 15 tahun tp still nampak cantik.

kakchik@ella said...

Kita pun suka barang2 camni .. tak la banyak tapi jarang sgt kita pakai.

@cu SaYaNg said...

cantik nye...

Anaa said...

beza ngan saya ati, saya tak reti simpan barang... :)

mylovely-cats.blogspot.com said...

Jual barang kemas ke? anyway nice sharing...

BTW we already follow your blog..
don't forget to follow us back..TQ.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

nabilah_2908 said...

cermat orang nya ye Kak Ati ni.. :)

Azian Elias said...

masyallahhh.. cantik tu..

akak pun suka pearl. but i like yg warna grey tu..

kita macam sama. simpan barang pemberian org lamaaa sangat.

Mak Su said...

tq mommy , alhamdulillah

Kella said...

so sweet la menantunya! kita nak contohi lah..biar mak mertua kita tambah2 sayang juga... =)

mak mertua kalau dah sayang tu.. memang dia tak berkira nak kasi apa pun... bertuah yu.. =)

kaklong said...

kalau tak betul2,susah jugak nak ambil hati mentua ni...heheheh!

~ raihazi ~ said...

alhamdulillah .. seronok dgr cerita org yang rapat dgn mertua :)

miloais milo said...

cantiknya yg gambo first tu!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantek!

tp kan sy jenis org x suka simpan brg..kalau dh lama tu rs nk membuang je kejenya..lg pon sy jenis x brp minat brg perhiasan :)


p/s: outdoor sketching tu bkn smart reader..tu kelas lukisan yg kita anta risya :)

Acik Erna said...

Ati..memang metua sayangkan ati..cantik2 hadiah yang dia belikan untuk ati.

Ati Masrif said...

CG dan achik erna,

kita tidaklah menantu kesayangan :)
semua pun MIL akan beri nanti.
cuma nk share yg kita suka hargai brg2 je..hehe~

Ati Masrif said...

qema, ain dan ella,

kita pun amatlah jarang pakai
brg2 kemas...suka simpan jo..hihi!

Ati Masrif said...

nabilah,

memang kak ati ni org mcm gitu :)

Ati Masrif said...

kak yan,

sama pesen ye..
kak yan lahir bulan berapa?

Maya Mayana said...

wah baiknya mak mertua..mesti monantu kesayangan...pndai akak jaga brg..lip-lap2 lagi

nurkaloi said...

wahhh untung laaa !! heheh