Friday, December 23, 2011

Masa Ber 'Honeymoon' Dah Habis!


Assalamualaikum,

Selamat petang dan selamat pergi bercuti untuk sesiapa yang nak sambung
lagi cuti-cuti Malaysia...ai jeles tau :P

Bagi kita masa untuk bercuti dan ber'gumbira' sudah berlalu...



Tak reti-reti lagi si Ati ni...sekolah dah nak buka tak lama lagi...
Anak nak sekolah ...apalagi singsing lenganlah kita. 


Wahai cik mood...segeralah datang kemari ... huhu~ ^_______~
 

18 comments:

Huda said...

akak menjahit sendiri ke? mesti jimat kan..malam ni saya nak try semua baju sekolah zarif..:)

Pok Amai-Amai said...

Awak, selamat menjahit! Bestnya ada bakat menjahit! Sy tak de bakat dan tak de minat. Kasihan.

=(

Idaman said...

Sallam Ati,

Tu baju sekolah anak tu dah siap jahit ke belum...cuti seminggu je lagi dah.

[PCL] said...

Singsing lengan je tau !..haha :)

My Little Diary said...

wah pandai menjahit ye... :O

diana said...

untung anak2 sebab mak nye pandai menjahit..
jimat belanja dah.:)

JunAina said...

lagi seminggu akan bermulalah edisi bangun awal pagi dan pagi2 yang kelam kabut...

redza said...

slmt menjahit apa yg patut

qemaishak said...

wah kak jahit sendiri semua baju sekolah anak...bagus tul la..moga mood menjahit cepat datang la ye hehe

cikceriacorner said...

salam akak..bestnye pandai jahit baju...selamat menjahit akak:)

Cikpuan rara said...

akk jahit baju sendiri?best nya.rara baru nk masuk kelas menjahit bulan depan.

mak encik | SZ said...

untung jahit sendiri kak! boleh siap jappp je tu!

Seri said...

kak ati, menjahit baju ye? seri nak tempah boleh?

lama tak tinggal jejak kat blog akak.. huhu

Seri said...

kak ati, menjahit baju ye? seri nak tempah boleh?

lama tak tinggal jejak kat blog akak.. huhu

Seri said...

kak ati, menjahit baju ye? seri nak tempah boleh?

lama tak tinggal jejak kat blog akak.. huhu

Fatin Mraz said...

selamat menjahit..
mm..x mual ke jahit menjahit nih kak ati..

heheee...

♥MAMASYAZA♥ said...

memang bestkan kalo dpt jait baju sendiri, jimat

Pia said...

"amboi kain kat sebelah tu cantik2 lak..dot2 tu...cotton ker?semua ni mesti borong kat jakel shah alam tu betul tak..?"