Saturday, December 24, 2011

Sayang Papa!


Assalamualaikum,

Kasihan pada kekasih hati kita hari ini pergi kerja dalam hujan rintik-rintik,
lepas dia bertolak saje hujan mula lebat. Sudah beberapa hari juga balik 
dari kerja pun papa kena hujan... 


"Ya Allah ... lindungilah suamiku dalam perjalanan pergi dan pulang dari kerja.
Semoga suamiku selamat sampai ke tempat kerja juga selamat pulang ke rumah..AMIN".

Mummy dan anak-anak sayang Papa!


Rasa feeling pula dengar lagu 'Akulah Kekasihmu' Axl's...hujan-hujan ni... ^____^

20 comments:

diana said...

amin...:

nyanyisunyi said...

AMIN YA RABBAL AALAMIN..

mudah2an Allah panjangkan kasih syg ati dn suami hingga di Sana kelak...

Ros said...

Salam Ati,

Insyaallah....tuhan akan makbulkan doa seorang isteri yang solehan buat suaminya yang tercinta...

cikceriacorner said...

ameeen..

moga akak n famili sihat dan ceria selalu..:)

Daddy Ziyyad said...

suami bawa motor ker ke tempat kerja? musim2 hujan ni bawak lah kereta...

Ati Masrif said...

Diana & kak ida,
TQVM..aminkan :)

Ati Masrif said...

kak ros,
mudah-mudahan ati dapat jadi
isteri soleha itu :)

Ati Masrif said...

cik ceria,

terima kasih.
samalah dgn cik ceria n hubby :)

Ati Masrif said...

DZ,

itulah sebabnya kak ati kerisauan ini tapi dia tak mau naik keta,
malas nak tempuh jln jam.
highway MAX tu selalu hujan lebat
kat situ tau :(

~ raihazi ~ said...

insyaAllah selamat semuanya :)

mak encik | SZ said...

aminnn...semoga selamat pergi dan balik cik abang kak ati ...

Azian Elias said...

Masa akak jengah blog Ati akak perasan N3 akak dah berubah.. Mudah2an ok lah balikk..

Semoga Hubby kita ni selamat pegi dan selamat balik.

redza said...

amin

azieazah said...

Sweet la gambar berduaan tu..

Aminnnn.....

ibundo said...

amin...

Acik Erna said...

Amin..insyaallah ati dengan iringan doa dari isteri dan anak2 tercinta perjalanan mencari rezeki akan dipermudahkan dan dilindungi yang maha esa.

sal said...

sekarang selalu saja hujan yee..

nasib tak baik demam ditimpa hujan..
anak2 pun dah tak sihat kerana terkena hujan...

Fatin Mraz said...

kak ati,
touching & sweet~

محمد رازيق said...

inshaallah selamat kak.. tpi suh hubby bawak kereta lah hujan2 ni..

Kella said...

Amin.. =)

rindu makin kuat kan...