Wednesday, September 21, 2011

Dekat-Dekat Bau Busuk....

Assalamualaikum,


ketika tinggal di kuala lumpur dulu
kerja pula di jalan sultan ismail
tiap-tiap hari nampak KLCC 
dah jadi tak hairan pun nak jalan sana

tapi bila kini dah tinggal jauh nun...
bila sesekali turun kuala lumpur jadi 
teruja pula nak jalan-jalan ke KLCC

betui lah kata pepatah dulu-dulu

dekat bau busuk...
jauh bau wangi...

eh... ada kena mengena ke...?
hehehe...sebenarnya nak bagitau 
yang kami baru saje pergi ke KLCC
gaya mengalah pelancong arab yang ramai tu


buktinya syahmi bawah KLCC
jenuh nak snap teruna ni bergaya di bawah ni oii..


shopping-shopping di isetan best...
bila lagi nak shopping macam orang kaya...hahaha~


ini lagilah... tak tau bila la nak dapat beg LV nih
yang cukup ai minati... bergaya depan kedai jadilah



gambar ni special sikit bukan pasai kami sedondon...
sebabnya syahmi yang snap...elok pulak tu



bila dah bergayut di talifon pagi2 ....
habis kerja semua terbengkalaikan...hehe...^_____~
 

43 comments:

Maya Mayana said...

pandai la syahmi snap gambo...hmm kalau nk membeli belah kat situ yana memang tk mampu la kak..hehe,jalan saja2 seronok gak cam tourist gitu..keh..keh...

Aku Ibu Muda said...

lhooo...kak ati, syahmi tu boboy ke?

hehe....ingatkan gegirl tadi :)

Hanis Azla said...

sesekali ambil feel org kaya mmg best kan kak.. suka tgk gambar2 tu.. menarik semuanya..

cheqna said...

kalu ada kursus kat KL cheqna jadi teruja tengok KLCC..dan percaya tak..cheqna lum pernah masuk klcc tu...sadis tul

redza said...

sy pon jarang pegi klcc.

sahromnasrudin said...

gambar 1 : 1 malaysia..

gambar 2 : malaysia yang aman..

gambar 3 : malaysia kini..

gambar 4 : sebuah keluarga yang tinggal di negara Malaysia yang makmur..aman sejahtera

Kakzakie said...

Bila dekat dah selalu nampak tak rindu ati, bila jauh sesekali jumpa mestilah rasa seronoknya...

Yan said...

INSYALLAH..one fine day semuanya boleh Ati rasa.

Acik Erna said...

assalam ati..klcc pun belum pernah pi..camna tu..he he

munna said...

betullah kak...dulu masa bujang stay kat kl tak pelik pun klcc....sekrg ni nampak je twin tower bila sampai kl..punyalah teruja

bujal X said...

uih~shoping kah?

Kunang-Kunang said...

Ati,

Best yer dapat jalan-jalan di KLCC. Akak yang duduk Shah Alam ni baru sekali ke KLCC tu pun sebab nak rasa naik komuter (lama dulu cerita ni).

Sekarang ni bila ke KL lalu depan KLCC, sakit leher, dongak ke atas nak tengok KLCC.

kakcik said...

Kakcik lalu lalang setiap hari kat KLCC tu, tapi tak pernah singgah. :)

rara pinkmafia said...

wahhhh bergambar dekat LV.kelassss kau jah.

Rinna said...

Pandai dah syahmi ambik gambar.. :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

BSB pun teringin bebenor nak pakai beg LV..tapi dpt LV nightmarket jerr

qemaishak said...

Dah lama tak pergi KLCC nih..

gambar syahmi amik tu cantik, nampak tulisan Suria KLCC kat belakang:)

abah khalisha said...

Ingatkan apa yang busuk dan wangi td.hehehe

diana said...

jalan2 cuci mata je cukup la kalau pi tempat2 gini...
tengok yang berkenan lepaskan kat jusco sudah la..
wakakakakk

kasihredha said...

best nya dapat jalan2kan
ingatkan apa le tadi busuk dan wangi...hihi

kakngah said...

tak ingat pulak bila kali terakhir
pergi KLCC..
masa anak baru 2 kot..
la ni dah nak masuk 4 hihihi!!

..::SangRatoo::.. said...

heheeh..pandai syahmi amek gambar..terang je pic tu..budak comelll..meh gigit sikit! :)

Dr. Ben said...

pak arab memang suka KL.

gadisbunga said...

SYAHMI DAH TUNJUK BAKAT DIA.. :D

azian said...

salam kenal...
wahhhh...bestnya gambo kat klcc cam ni ek...heheheh

ainhany said...

salam ati.

setuju laa..bila berjauhan rindu-rinduan ek..Lain kali kena datang lagi lah..klcc sentiasa mngamit rasa, mngubah jiwa dan mengajar kita erti kemerdekaaan dalam kesabaran...(.say no to ceditcard)

nanti datang lagi tau..kasi gempak

asliner said...

dah lame tak gi sane..
gi sane time kecik2 dulu..
dulu mase2 kecik2 tak berape nak menghargai pembangunan negara..
cuma tau suka ria sebab dapat gi KL je..hehe

ratusiput said...

ratu kalau g kl pun ske g klcc sebab nak bergambo...dok lepak depan air pancut tu...

aNIe said...

Ati...pandai syami amik gambar ye... terang pulak tu...hehehe...

Beg LV...? Mahal tu... tak berkemampuan nak beli lagik...

PAPA DANIEL said...

Macammana nak gi KLCC selalu , Hari hari mengadap KLCC....Time cuti malasnya nak gi KLCC.

Fatin Mraz said...

setuju ngn peribahasa tu..sesuai n relevan ajer digunakan kat situasi ni.. kak atie, sy suke gambar yg 1st tu..

missgee said...

"shopping-shopping di isetan best...
bila lagi nak shopping macam orang kaya..."

hahahaha..
Nak ikut gelak ngan Kak Ati..

P/s: Bilaa arr nak jadi kaya?? Ermm mau tak mau terpaksa meng-kaya-kan diri sekali sekala :P

missgee said...

"shopping-shopping di isetan best...
bila lagi nak shopping macam orang kaya..."

hahahaha..
Nak ikut gelak ngan Kak Ati..

P/s: Bilaa arr nak jadi kaya?? Ermm mau tak mau terpaksa meng-kaya-kan diri sekali sekala :P

anitaare said...

dah lama tak ke sana..

Ati Masrif said...

wani,

ramai sgt yg ingat syahmi ni
gegirl...hehe~

Ati Masrif said...

cheqna,

ingat kak ati seorang je yg nampak
jakun...rupa2nya ada lg yg taknah masuk....alahai...haha~

Ati Masrif said...

sahrom,

macam buat presentation pulak...huhu

hubby kak ati sampai kena refer
pada pic dan dia bg A utk sahrom :D

Ati Masrif said...

kak yan,

aminnnnnn
^________^

Ati Masrif said...

kak erna, munna, kak anie kunang
pun sama rupanya ...huhu

Ati Masrif said...

diana,

betuiiii sgt...hehehe~

Ati Masrif said...

qema,

pandangan u sama dgn kak ati...suka :D

Ati Masrif said...

gB,

dah mula tunjuk bakat mcm gB, DZ dan ibu singa :P

Ati Masrif said...

missgee,

hahaha...tengah gelak sama
^_________~