Monday, September 19, 2011

Bertemu Sahabat Blogger lagi...

Assalamualaikum,


selamat petang,

balik dari beraya dengan hazama
kami terus ke rumah sahabat blogger
yang menjemput ke rumahnya eksklusif 
hanya untuk keluarga kami saje

mungkin ada yang dah tahu yang blogger
ini juga adalah sahabat lama kita  
yang baru dapat berjumpa semula selepas
terputus hubungan belasan tahun
kami 1 sekolah di SM Puteri Wilayah

jika tahun lepas kita mengundang dia ke rumah
tahun ini dia pula mengundang kita kerumahnya
demi ukhwah persahabatan dan juga kewajipan 
memenuhi undangan alhamdulilah sampai
juga kami ke rumahnya walaupun jarak rumah
kami ni ibarat hulu dan hilir jauhnya ...hehe~

insyaAllah selepas ini kami merancang
nak bermalam di rumah pula demi merapatkan
hubungan anak-anak dan suami kami pula 



thanks ita sudi undang kami sekeluarga...kita masih 

tak habis story cite masing2 lg kan .... ^________~


22 comments:

qemaishak said...

kira menjalin kasih sahabat balik la ni kak..seronok je kan.

Hanis Azla said...

seronok.. seronok.. persahabatan berkekalan, silaturahin dieratkan..

ratusiput said...

gambar please...hehehe...

kakngah said...

ada sorang blogger tu kan.. kite selalu bermalam kat rumah dia.
nama dia.. KAKLONG
ngehngehngeh!!!!

kakchik@ella said...

Bestnya dpt jmpa sahabat blogger .. nak2 pulak yg dh kenal lama. Kan Ati kan ..

Acik Erna said...

Ati..seronok kan bila dapat berjumpa ..

h4ni3 said...

gambar! gambar! mana?
hehe

bunga said...

bagusla..dapat mengeratkan hubunga..sukernyerrr,,

diana said...

dah lama tak jumpa kawan2 lama..
rindu sangt...
:)

seri said...

wah macam vip laa..

kasihredha said...

bestnya dapat jumpa kawan lama
sure tak borak je kan

kasihredha said...

oh baru perasan blogger tu anitaare ye? ohh kawan attie rupanya :)

gadisBunga said...

ye betul. mane gambo??

missgee said...

Wah,
Seronoknya..

P/s: Harap2 esok2 giliran saya pulak jumpa Kak Ati :)

munna said...

bestnya...makin bertaut persahabatan yg dah sedia terjalin

MiYOKO SuKi said...

bestnye jmpa kawan2 baru...

*nnti, jmpa saya lak ye, kak ati.. :)

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Atie,

Mesti best dapat jumpa kawan lama. Hubungan silaturahim yang dah terbina dipereratkan lagi.

Niena Pengembara Ilahi said...

salam knl jga :D

itulah bagusnya blog kalau tahu menggunakannya dgn betul.. :)

dpt mengeratkan silaturahim yg sekian lama terpisah... dan menambah kenalan yg baru :)

sahromnasrudin said...

mana picnya??? heheheee

nabilah_2908 said...

besh..!! saya tak pernh lagi bertentang mata dgn kawan2 blogger... ;)

anitaare said...

sorilah baru dapat komen..hehe gambo tak de ye..takpe2 nanti kita buat n3 nih dan letak gambo ok tak

Ati Masrif said...

ita,

gambor muka berkilat...nyampah
maklumlah beraya tak ingat dari
siang lagi...hehehe~