Thursday, August 25, 2011

Serba Salah....


Assalamualaikum,


hati kita ni berdebar-debar
dari semalam perasaan berbelah bahagi
nak talifon ke nak sms je...?
ke...tak perlu...nanti marah pulak dia...
ishhh....risau betui tau!

sebenarnya 2 minggu lepas dah talifon 
saje nak ingatkan ...takut-takut dia lupa
tapi dia kata ....insyaAllah!

2 bulan sebelum puasa tu 
kita dah hantar kain untuk buat
baju melayu hubby dan 2 teruna 

ini dah hari khamis ....
camne yek.....
nak talifon ke sms jeh?
ke ....jangan ganggu dia lagi....
aduhhh...haru betui...
tahun depan tak mau dah hantar 
kat akak ni lah.....bahaya betui

tak ada baju melayu laki den
habislah kami tak sedondon di pagi raya ....huwaahhh!




nak buat senarai barang2 nak di bawa balik kampung...
takut ada tertinggal ^_________~

32 comments:

kakcik said...

Cuba sms dulu. Kalau dia tak respon, telefon pulak.

cheqna said...

sms dulu..kalau tak jawab tepon je kak kalau dia tak angkat akak g je umah dia..kalau dia tak nak bukak pintu akak bako je umah dia..eh jangan kak...hehehe
sms dulu..baju kita kan...mesti nak tahu...

:: Mrs.Eady :: said...

sms jek dulu....bagi mase then baru call kalo sms tak berjwb..

~ yus ~ said...

setuju dengan semua. SMS je dulu, lepas tu telefon kak. Dua bulan dah hantr tu kak. Patut dah lama siap dah...huhu

qemaishak said...

mesej kak tanya status dah siap ke, tengah buat ke atau belum buat pun lagi hihi

Daddy Ziyyad said...

Telepon sekarang!! :)

Kalau tak siap, boleh lagi gi Jusco beli baju raya yg dah siap :)

Lepas tu sila BAN makcik tu..wakakaka

Maya Mayana said...

emm gawat juga ni kak aty,yana kopipes la cdgn mereka...:).Berhati2 di jln raya,kirim salam org kampung esp.siti nurhaliza

atty's said...

sms je dulu tie.x reply kol..
kalau kol tak angkat..better tie beli je baju siap ...kang tak meriah lak tak sedondon .

adarnadzmie said...

sms dulu.. klu senyap jer call terus... nnt x der bj raya pulakk...hehe..

diana said...

tu la susah tempah kat orang yang kita kenal..
serba salah sebenarnya...
baik kak ti sms je dulu...
yang penting baju kita tu siap..kalau tak siap sekurangkurangnya ada masa kak ti boleh jahit sendiri..:p

Aku Ibu Muda said...

kak ati...taun depan belajar jahit baju melayu pulak la jawabnya kan :)

Hanis Azla said...

harap baju2 tu dah siap.. dapatlah sedondon sekeluarga di hari raya nnt..

Kakzakie said...

Kalau kakak call je Ati. Nak berlengah takut tak siap pulak...

NM02 said...

ishhh... smsm dulu kak

kalu tak berjawab tepon plak

kalu tak reply terus jumpa dia

mana best pagi raya tak pakai baju baru

Acik Erna said...

Ati..akak pernah maca tu..dia tak siapkan bila kita tanya..yang harunya sampai raja haji nya pun tak siap jugak..

bujal X said...

baju bini saya pun tak siap lagi~haih~~

nabilah_2908 said...

setuju dgn cadangan SMS dulu..kemudian baru call... :)

moga2 dah siap la baju melayu tu... :)

suri solehah said...

tel je ati.senang blh ckp terus,harap2 dah siap tu.ati blk mana,lipis ke.kita blk kel ahad ni.

h4ni3 said...

terjah jer terus kedai dia
hehe

cemomoi said...

heee takpe walo tak sedondon, yang penting jalan berdedaiiii

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

sms dulu..lepas tue call..cepat2 sms kalau tak tak berbaju baru ler raya nie nanti..

deno said...

cuba kol dulu... :)

bunga said...

pergi jer tempat tu sis..

ainnoraini said...

call jer ati...dah tinggal beberapa hari jer ni...kalau tak siap.. sempat lagi beli yg readymade punye...

makdara TERdiva said...

biasanya baju anak2 dah setel awal2, tp baju maknye penahla pagi raya pun tak siap lgi..huhu


selamat hari raya atie, minta maaf kalau2 ada kata2 terkucil disini..

rindu nak berhari raya di koyan mcm dulu2.. tsk!

kasihredha said...

semoga sempat siap..kesian shahmi kalau baju melayu tak siap

kasihredha said...
This comment has been removed by the author.
Cik SHiNJU said...

Kena kol tu Kak Ati...
Masa dh suntuk nih,..

Dr. Ben said...

tips - beli siap ;)

jeBateja said...

kawe raso, lain kali...baik beli jer lah....banyak kedai yg ada sedondon sekarang ni.....murah sket...ahakz

missgee said...

Talipon aje..
Bukan salah pun..
sebab patutnya dia talipon akak..
Baju dah hantar lama..
tak kan tak siap2..
Ishhhh..ishhhh..ishhhhh

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..