Saturday, August 13, 2011

Semakin Hampir....


Assalamualaikum,


lebih seminggu tidak cukup rehat...

lebih seminggu juga tidak cukup tidur...

sudah semakin hampir....

lega rasanya.....



dah boleh senyum lebar  ^_______________________^

29 comments:

kasihredha said...

hampir nak raya?
atau hampir nak siap baju raya?

qemaishak said...

dah hampir siap jahit baju raya ke kak hihi

Sz said...

hampir nak dapat bonus ye kak!
eheehe..
apapun yang hampir tu saya tumpang gembira je la..ihiksss

Aku Ibu Muda said...

hampir nak siap menjaet kan kak ati....hihi

kakngah said...

pulun jahit langsir ke??
:P

Yan said...

jahit baju ye.. hee good luck..

sal said...

suspen..

pe cabaran yg dilalui yg dah semakin hampir2..

harap2 semua urusan dipermudahkan..ameen

Zullism said...

:)...semakin baik tu kak amin

gadisBunga said...

ape tu kak? ape tu? :D

cemomoi said...

napa bonus tak kluo lagi ke... raya tak berlangsir baru kang!

Acik Erna said...

Ati,apa yang seronok sangat tu..apa yang ditunggu

cucu umie said...

sis tgh dok menjahit ker??? hehe

ainnoraini said...

dah siap jahi baju ye..dgn buat langsir...

Nur Hawa Mohd Zin said...

hampir siapkan langsir ke kak..heheh...jangan sampai tak rehat dan kesihatan terganggu ye kak :)

h4ni3 said...

tiket kapal terbang dah beli lom k.ati???
hehe

Pia said...

"ish3..suspen sungguh nih.."

missgee said...

Kak Ati???
Apa tue apa??
Meh arr kongsi :)

cheqna said...

share ler..=)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dah hampir siap tempahan kuih raya ke?

anitaare said...

huh..mcm letih sungguh kedengaran..ni mesti persiapan raya tp apa ye??

rasp said...

sesi jahit2 dah settle ke sis?

nabilah_2908 said...

dah siap kerja2 menjahit yer kak..? :)

cemomoi said...

dah setel? alhamdulillah...

So Shy Lady said...

bteka teki smua org....heheh

sy rs kj mnjahit ni...

Papa Mifz said...

sudah semakin hampir...alhamdulillah...

~ raihazi ~ said...

apa pun beritanya, semoga yg terbaik. alhamdulillah :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

nanti tunjuk ler hasil nyerrr

diana said...

bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian..:p

cemomoi said...

sibuk buat kuih raya?