Wednesday, August 24, 2011

Kejadian Yang Sukar Dilupakan Di Rumah Siti Nurhaliza


Assalamualaikum,


selamat petang semua

gambar WW hari ini merupakan hari raya 
yang pertama kita dapat beraya di rumah 
siti nurhaliza di kuala lipis pada tahun 2000
masa itu kita mengembang segalanya sebab
tengah sarat mengandung 

pada waktu mula-mula jadi penyanyi siti buat 
rumah terbuka sampai 3 hari dan peminat
semua boleh masuk sampai ke dalam rumah 
best betui tau...dapat bersantai di ruang tamu
sambil sembang dan menjeling piala-piala siti
yang melambak dalam almari hiasan

maka terjadilah kejadian yang memalukan kita 
diharap siti bacalah penjelasan kita ni walaupun
setelah 11 tahun berlalu.... chewahh perasan betui...huhu~

masa tengah ambil kuih didalam rumah siti 
kita pun nak duduk semula diatas sofa
sekali kita terduduk di atas segelas air
yang di letak oleh budak datang dari mana ntah 
diatas sofa... kan kita mengandung mana boleh
nampak apa-apa benda bawah dari perut

jadinya basahlah sofa antik siti tu...
didalam kekalut mengelap baju dan geram
dengan budak tak sekolah tu ...
bila kita paling semula ke sofa yang 
basah tu terkezzutt ai....!!

siti tengah melutut dan mengelap sofa
dia yang basah tu....alahai maluuuu ai!!
bayangkan baru 1st time dapat beraya
bersama siti nurhaliza dah jadi macam gini...
tak tau mana nak letak muka...huhu
tapi siti ni memang pantas dan cekap
dalam segala hal sebab itu dia boleh berjaya 




masa ni siti sangat kiut dan suwet
make-up nipis dan baju simple je
masa kita sarat memang segalanya mengembang
 


siti yang lembut dan nampak sangat jujur
bersama adik dan kakak ipar 


peristiwa ini memang menjadi kenangan buat kita seumur hidup ^______^

24 comments:

ariana said...

wah..bestnya dpt beraya rumah siti..:)

gedek! said...

masa tu ngandong anak pertama ke?

kakcik said...

Siti ni jenis mernedah diri, kan? Mungkin sebab itu dia disenangi. :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wah bestnyaaaaaaaaaaa

kakngah said...

tahun ni g raya rmh ct tak??

Dee said...

wah..bestnya beraya kat rumah ct..

Citarasa Rinduan said...

dapat duit raya tak???

Rinna said...

Seronoknyaa dpt beraya kat rumah CT..:)

Hanis Azla said...

kenangan yg bukan semua org boleh rasa tu kan kak.. suka sgt tgk muka siti waktu ni.. manis sgt..

Pia said...

"hishh lain benor awak....kenangan terindah tu.."

sahromnasrudin said...

masa tue dia blum pakai simply siti heheheehhee

..::SangRatoo::.. said...

uwaaa....beshnyerrrr .... :)

amiey lee said...

wahh kna simpan gambr ni kak..buat kenangannn

h4ni3 said...

ini bukan wordless lagi dah ni
hehehe

missgee said...

Sure akak Peminat no.1
siti kan??? :)

~ raihazi ~ said...

kenangan menarik untuk share dgn anak2 :)

Acik Erna said...

Ati..tak sengajakan..tapi dulu siti menag manis kan..

jeBateja said...

waka...waka...malu ooo...kalau jadi itu mcm...jgn jadi sama den dah aaaa...ahakz

So Shy Lady said...

time ni gila btul kt dia. akhlak n budipkrti dia no 1

Dr. Ben said...

peh.... zaman anak dara

kasihredha said...

comel je siti waktu ni

azieazah said...

Walaupun sering dilanda kontroversi juga, tapi SITI NURHALIZA masih dilihat jauh lebih baik dan hebat berbanding ramai artis muda yang lain.

Cuma saya tak minat dia, jadi pernah berselisih sekali, nampak dia nyanyi di beberapa tempat tapi tak pernah terbuka hati nak pi dekat pun.

bunga said...

amboi...suker2..hehe..lau bunga pun mmg akan ingat sampai bila2 la..hehhee..

siti memang manis..n sopan..:)

qemaishak said...

wah kak, pengalaman indah bersama artis tu ye hihi

suka siti sebab tak pernah tinggi diri bila bercakap dan tak mudah melatah..mungkin itu salah satu tunjang kejayaannya sekarang.