Tuesday, August 9, 2011

Cenderemata Dari Sahabat Blogger

Assalamualaikum,

selamat petang


petang semalam blog Flower Of My Life
menerima cenderemata yang merupakan
FM dari blog *Ceritera 5S* iaitu 
Suzi yang suka bahasakan diri sebagai mak encik




blog suzi ini antara blog yang kita suka baca
dan komen jika kita berkesempatan ke alam maya


cenderemata ini adalah kerana kita 
terpilih menjadi pengomen bertuah di blog beliau
kita juga dapat duit raya yang pertama tahun ini 

nak tahu berapa.....?






 500 tu.... walaupun rupiah...
siapa nak bagi kan....hehehe 
terima kasih daun keladi suzi


FM yg kita terima semua simpan dlm almari hiasan coz sayang
dan takut syahmi kerjakan...dah takde tempat....hehehe ^_____^
 

25 comments:

NM02 said...

nnt nak follow suzi

ahakssss

kakcik said...

FM kat peti ais kakcik satu demi satu jatuh dan pecah. Tu sebab kakcik mals nak beli lagi. :(

Hanis Azla said...

wah dapat FM.. dapat duit raya lagi.. awal2 dah ada org bagi duit raya yer kak.. bestnya.. klu dpt dlm RM sure lg best kan.. he..he..

kakcik said...

FM kat peti ais kakcik satu demi satu jatuh dan pecah. Tu sebab kakcik mals nak beli lagi. :(

diana said...

cantik la kakti...
ada duit rya lagi tu..
banyak tu 500..
ekekekeke

diana said...

cantik la kakti...
ada duit rya lagi tu..
banyak tu 500..
ekekekeke

azzey said...

yelah spe nk bagi kannnnnn..:)

gadisBunga said...

duit tu boleh taruk magnet pastu tampal kat fridge. hehehee!!!

kasihredha said...

bestnya dapat fm dan duit raya Rp 500

Zura said...

kena simpan baik2 tue..pemberian org...

redza said...

wahh dh dpt duit raya dah

sahromnasrudin said...

wow..setengah bulan gaji tue..tahniah ya

Acik Erna said...

Ati..FM kalau diletak kan peti ais kita tu..memang makin berkurangan la..ada je yang suka nak ambik buat main..

cemomoi said...

huh mendahului kerajaan bagi bonus!

Sz said...

kak ati,
nak keladi goreng berempah sepinggan..cicah sambal kicap!
nyaaaaammmmy

riva'i said...

Rp 500?

sini aku kasih Rp 10,000

tapi main ke rumahku dululu :p

gedek! said...

jeles!

Jutawan weh!

cheqna said...

wah...banyak tu =)

ainnoraini said...

seronok tu..dpt duit raye..boleh la buat gi shoping tu...



pssttt...dari kite tunggu ye..bulan posa ni sibuk bebenor...maaf ye ati...

aNIe said...

Ati ...kena beli fridge lagik besar tu...hehehe

Akak pun suka kumpul dan simpan FM...

missgee said...

Tahniah,
Bertambah arr koleksi FM kak Ati ekk

Dee said...

ini yang bestnya bila kawan dan mesra di alam maya kan..

kakngah said...

mana FM yg aku dpt dr rakan blogger @ kontes mmg tak lekat kr esbok. bahaya. lekat kat rak novel aku.. takde sape berani usik hihihi!!!

ana said...

ana pun suka kumpul FM...mcm2 patern ada.

Maya Mayana said...

tahniah kak..Selamat berpuasa yer