Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday - CT Nurhaliza di Kuala Lipis

Assalamualaikum,

selamat petang




minat sangat ....!! ^____________________~

46 comments:

Cik SHiNJU said...

minat gaks.. :)
kat Ct minat sikit jer..
kat keta tu minat banyakkkkk :P

Yan said...

kat ceruk mana lak jumpa ni Ati?

MamaEma said...

bergegas nak cepat jer.

Ct Arina said...

holamakkkkk ct ade mini cooper r. nanges tengok T_T

Dee said...

jeles ar...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wah...!

mini cooper...

Kakzakie said...

Apa dia buat kat kg tu Ait?... Macam YB dah kena masuk kg.:)

Ayuraza said...

minat sangat jugak...
jumpa eh..penah jumpa sekali je..tu pun bersesak ngan orang ramai...hehehe

bujal X said...

makcik siti makin montel~

cheqna said...

uiks...
cooper tu...

kakcik said...

Dia balik kampung la tu. :)

:: Mrs.Eady :: said...

mini??cooper??

kasihredha said...

mini cooper lerr...
comeyyy nya dia

Citarasa Rinduan said...

wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


cantiknya dia........
cantiknya keter mini dia

Ati Masrif said...

haaa...korang kalau tengok
plat nombor dia lagi nangisss

huhuhu...harga plat pong harga sebijik keta woooo.....


^________~

adarnadzmie said...

siti balik kg drive sendiri ke???...

miloais said...

cun!

iols ingat sheols dah sampai jakarta...

Daddy Ziyyad said...

Jumpa tok ti ka??

Rinna said...

Wahh curlast jumpa CT ker..?

Izan Ishak said...

ohhh...tok ti balik kampung ye~

ieda said...

upssss terkasima lah kak !

sahromnasrudin said...

mana pic berdua dgn dia...

makdara TERdiva said...

ops!!! minat lebih kat kereta dia tu.. :D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bila tengok gambar tu..cam mak iti nak rompak kete tu je huhuh

Hanis Azla said...

sukanya tgk gambar ni..

nabilah_2908 said...

Kak CT balik kampung eh.. :)

gadisBunga said...

untung org kuala lipis. hihi~

Zullism said...

sempat lagi tu akak heheh...

h4ni3 said...

tok ti datang jumpa k.ati??

Aku Ibu Muda said...

pas ni bleh la jumpa tok ti selalu (kalau kena timing balik wktu yg sama...hihi)

sebab mak wani dh pindah ke kawasan perumahan mak tok ti :)

gedek! said...

minat sangat kat kereta dia!

nurkass said...

alah..sekeping je ke kak ati..
kass minat sgt ngan tok ti nih..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

minat jugak...

Cikgu Tie said...

Dulu minat ler...sekarang dah kurang dah.

Kunang-Kunang said...

Sian siti, duit banyak, anak belum ada rezeki lagi.

Acik Erna said...

mana la ati dapat gambar ni.

asliner said...

kite pun minat CT..
dan juga MINI COOPER itu! ^_^

missgee said...

Owhh!!!
Peminat siti rupanya..
Okeh..okeh..okeh :)

jeBateja said...

Ini kalau wife den taw...maw nya bangga...ahakz..al maklum...org lipis....

Adyla said...

muka dia comel..suara sedap.. sy peminat dia gak...!! hehehe...tumpang sekaki

bunga said...

betul ke ct tu??

Eye_nee said...

dia yg sentiasa kelihatan cantik..tp mata saya dok tgk kete tu dulu...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

lain macam jer ct tueee

qemaishak said...

artis balik kg mesti jadi tumpuan kan ct ni:)

munna said...

CANDID PUN TETAP CANTIK TOK TI NI...

kakchik@ella said...

minat keta lebih dari dia. hihihi.