Thursday, July 21, 2011

Syahmi Yang Pantang Jumpa Kamera

Assalamualaikum,

selamat petang,

syahmi sekarang ini pantang jumpa
kamera mesti sibuk nak snap apa saje
benda yang dia suka



mickey mouse dan oso ni kartun yang dia suka
tapi yang paling buat kami tergelak baru-baru ini
syahmi dah pandai nak snap muka dia sendiri

 1st time ... alamak nampak sikit je
 
 2nd time ... nampak sikit lagi 


3rd time.... bolehlah nampak semua yang bulat...heee~
ini semua sebab nampak kakaknya yang selalu 
snap ala-ala model muka sendiri...huhuhu~


akhirnya dapat juga berpuasa di bulan ini ... ^______^

26 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alamak same mcm syahmi ku la suka bergmbr!

bujal X said...

da besar nanti muka kacak budak ni~he~~

kakcik said...

Syahmi ni memang comel la. :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sebijik mcm farisayh..yang tak tahan setiap objek ada satu gambar....
tak lalu nak delete sekali ambil sampai penuh memory kad

diana said...

dekat2 baru nampak muka sebijik seketoi macam ayah dia..
hahahah

nabilah_2908 said...

heheheh..comel anak bujang akak ni... ;)

sarah-najwan said...

budak2 skrg mmg bijak.dia nk mcm org tua gak..tahu guna seme mende..

qemaishak said...

comel syahmi ni kak..ambil gambar ala2 model muka cute juga ye hihi

Hanis Azla said...

dahlah bijak.. comel pulak tu.. geram tgk..

missgee said...

Snap muka yang comel..
Harus!!!! :)

Cik Ezy said...

haha..
mcm perangai ank sedare saye je kak,..
suke amek gmbr..

kakchik@ella said...

ooooo .. geng ella la KC nih .. "sawan kamera" hihihi .. jgn mare ati.

Sz said...

hati2 kak ti..
pasni syahmi jadik anakrazzi...

suri solehah said...

comel sungguh anak teruna sorang ni..

kasihredha said...

comeyyy nya shahmi
selamat berpuasa atie

sha a.s said...

bijak dia ni...comel lak tu...aishh geram!

Daddy Ziyyad said...

Belikan syahmi DSLR satukkkk!

~ekekekeke

Abang Jonni said...

comel.... huhuhu

azieazah said...

Bila la dapat ajak budak ni pegi dating.... > garu dagu.

hahahahahaha

Pilihan 1: Menapis Cerita...

aNIe said...

Ati...hehehe...comelnya Syahmi... pandai dia adjust plak tu...

sal said...

cepatnya pandai snap..

klu dilatih boleh jadi fotographer yg mahir tu...kenalah pulak rajin melayan yee..

ariana's said...

comey nya Syahmi. boleh diasah bakatnya ni..:)

Maya Mayana said...

ala comelnya..tu dia ke yg colour,pndai kaler,kemas...

gedek! said...

"snap ala-ala model muka sendiri..."

Hmmm.... terasa la pulak...!

Nur Hawa Mohd Zin said...

eeeeiiii...bulatnye mata

Ati Masrif said...

gedek,

OOPPPSSS....!!


^________^