Thursday, July 7, 2011

Bayi Kenan Hidung Patung

Assalamualaikum,

selamat petang 

kisah seorang makcik yang sedang mengandung
sangat berminat dengan hidung patung yang 
pakai baju di globe silk store, jalan tunku abdul rahman  
yang popular suatu ketika dahulu

setiap kali datang ke situ makcik ni pasti nak tengok 
juga hidung patung kat situ tak jemu-jemu walaupun
dah berkali-kali dia datang melihat....

pada 7hb julai di sekitar tahun 70an lahirlah 
bayi lelaki yang comel dan putih 

dialah... hubby yang kita cintai
papa kepada anak-anak kita 
merupakan anak kenan hidung patung...hehe..kisah benar tau


"SELAMAT HARI LAHIR PAPA DARLING"

semoga berjaya dalam kerjaya 
di murahkan rezeki 
di kurniakan kesihatan yang baik 
terus bahagia dan gembira hidup bersama kami 


nasib baik MIL kenan hidung patung yang mancung...hihihi~
kek masih dlm proses...akan di tayang esok ^_____~

28 comments:

gadisBunga said...

persis patung. walaweh...!

happy birthday husband k ati! makan kek le tu kan? :D

redza said...

slmt hari lahir kpd hubby kak ati

Daddy Ziyyad said...

lepas ni kalau pregnant, hari2 kena tengok brad pitt atau angelina jolie..:P

bujal X said...

hidung shahrukhkhan kah?he~~hepi besday pakcik~~

h4ni3 said...

7 July?
Besday anak bujang den juga! :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mehla tunjuk sket hidungnya..misti ah lawa nih..hidung patung kan..

ms mengandung sy hari-hari tgk muka mat saleh hensem nk kasik anak kenan muka..hahahah

Ieda Al-Habsyi said...

uhuhuhu! hidung mancung :)

Adyla said...

hidung mancung bukan senang tau nak dapat..hehehe..

kalo macam tu nt sy mgandung ari2 nak tengok cite hindustan - preity zinta, biar nt ade lesung pipit mcm dia..comel sgt..:)

kakngah said...

mana hidungnyer??
:P

Sz said...

selamat ulangtahun putera hati k ati!

psst: kak, saya ke paris van java a.k.a bandung 17hb julai ... tak kesampaian ke eifell tower paris nnunnnn ;p

diana said...

tunjuk le gambarnye kak ti..
ramai peminat nak tengok ni..
hehehe

kakcik said...

Selamat hari lahir buat suami Ati - sama tarikh lahirnya dengan anak kakcik. :)

nurkass said...

ooooo..
patutlah mancung..hehe

hepy besday utk husband kak ati ye..semoga kak ati sekeluarga bahagia hingga ke akhir hayat..amin..

Siti Suriani said...

bezday! hehe


http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/07/gadis-berkaca-mata.html

Izan Ishak said...

happy bestday buat hubby kak ati ye~

pipoq said...

hehehehe...kalo terkenan kat patung tu naya gak..

~ raihazi ~ said...

:) happy birthday to mr kenan hidung patung

Cik SHiNJU said...

ok la tu idung patung..mancung weh.. kak ati wat kek mende? mintak se slice.. :p

sarah-najwan said...

hehe..lenkali wajib kenan hak lawa2 dan ensem2 ajo..baru anak yg lahir cun ensem gak..hehehe

missgee said...

Wah!! Ada cerita disebalik
hidung pujaan Kak Ati :p hehehe

P/s: Tak sabar mau nengok kek nya :)

ieda said...

ahahahha ada betulnya kdg tuu kalau berkenan sgt akan kenan jugak :))

aah lah kak .. kasi pic lahh :))

munna said...

happy birthday buat hubby kak ati...

mesti mengancam kek yg kak ati buat

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah yeke kak? untung akak dapat en hubby akak :) tahniah :)

azieazah said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran en hubby! moga sejahtera dan bahagia serta ceria selalu!

Kenan hidung pun kenan lah... Hati sudah berkenan! hahahaha



Mereka yang Kukenali (8): NIDA di Bumi Albany...

N i e Z a said...

hehehe..musti comei idung nyer kan..eppy bestday utk hubby akak

sahromnasrudin said...

selamat hari lahir untuk beliau..semoga terus menjadi suami yang soleh dan bapa yang cemerlang kepada anak-anak kalian :-)

Piasara said...

"selamat ulang tahun kelahiran buat beliau..."

suri solehah said...

selamat hari lahir tuk hubby ati...moga ati sekeluarga bahagia hingga akhir hayat