Thursday, June 16, 2011

Terlebih Sudah ...

Assalamualaikum,

ini cerita semasa di hospital tadi bukan 
nak mengumpat tapi nak habaq saja

tolong jangan over terlentok macam  tut...
di tempat awam....terutama hospital
punyalah ramai orang ...budak-budak sekolah
dan kanak-kanak ...tak sesuaiii!



macam dok taman bunga pulak...huhu
pedih bijik mata den tengok...nak kata sakit sangat 
elok pula lepas tu berjalan tersenyum lagi
kalau pun suami isteri ....janganlah buat aksi gitew~


sian warga emas yg tengok saje ...bertambah sakit jadinya... ^_____~

35 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ati...'makcik' xsihat kot!hihi.Sempat lagi snap candid yer...

kakngah said...

hok aloh!
biasa yg 'haram' jek suke buat cam tu kt tempat terbuka..
ops!

Ati Masrif said...

azatie,

kalau sakit ..takde nya buleh
bangun jln2 sendiri ..tersengih2 lagi.. :P

Ati Masrif said...

kakngah,

tu yg hairan tuh..
gi lah dok bawah jambatan ke ..hihi

kasihredha said...

fuyooooo aksi lentuk kat spital...yg tak sakit mata pun jadi sakit mata nihh :)

anitaare said...

Ati,

agaknya dulu masa kecik2 tak dapat bermanja cam tu kot..hehe

sori ti..tak selalu dpt komen..masalah laptop nih

ghost writer said...

mak eiii..berkesempatan lagi tuh snap picca ek..haha.

penantian suatu yang sangat meletihkan...

cemomoi said...

ni sangka baik ni... tak tahan sakit le tuh, posing camtu hilang le rasa sakit...

cemomoi said...
This comment has been removed by the author.
jeBateja said...

wow...i tak rela uuu.....ahakz....tangkap lentok....ahakz

Ati Masrif said...

kak kaseh,

botoii..kito yg tak sakit nih
jadi sakit mato ...huhu

Ati Masrif said...

ghost w,

ishh..kak ati snap syahmi pic
tu...nampak rambut jah...ahaks

Ati Masrif said...

cemomoi,

eh..betuilah ..hilang sakit tp
tambah sakit pinggang...muahaha~

Ati Masrif said...

jebateja,

betui ke org lelaki tak rela.. ^___~

azieazah said...

Cakap kat depa, “weyyy agak-agakla wey! Kalu tak tahan, balik la rumah!”

hahahahaha

suri solehah said...

hehe,,sian depa ati...dah tak larat sangat kot... :-)

sha a.s said...

ahahha....lantak p la kt depa.....ehhhe

nurkass said...

uihhhh..
drama lebih tu..hehe
kalah nora elena..

bujal X said...

so sweet hapa? haha~~

gedek! said...

kalau saya ada kat situ, dah sah sah ambik gamber sendiri belatar belakang kan dorang...

haha

Ati Masrif said...

kak azie,

tu org kampung cakap yek..hihi

Ati Masrif said...

aida,

rasanya aida yg tengah mabuk pun
tak tergamak buat lagu tu kan :)

Ati Masrif said...

sha,

tapi mata den tak nak terpandang gak..huhu

Ati Masrif said...

nurkass,

mesti pengarah nora elena nangis
bila tgk kansss ^__~

Ati Masrif said...

bujal,

biasa buat kah ...? ^______~

Ati Masrif said...

gedek,

minta no hp...hehe
kita calling2 nx time ^___~

adarnadzmie said...

nak menunjuk le tu... hehe..

..::SangRatoo::.. said...

hehehe...rasa terhibur sedikit nampak muka syahmi ..budak comel!

Kakzakie said...

Ragam manusia macam-macam tak kira tempat. Mindanya pun sakit tak dapat fikir yg terbaik....

ana said...

selalunya pasanagn blm kawen je buat aksi mcm tu...blm lg la tu. hehehe

makdara TERdiva said...

pun pernah tengok keadaan camni kat spital..nyampah okeh!

ratusiput said...

dia ngah feeling2 nora elena kot...maklumla nora elena kan dh habis smalam.ehehe..

So Shy Lady said...

ahaa tlebih sudah... malu ai tngok

munna said...

punyalah baik lentok dia.... ishk....mmg malu rasanya melihat adegan seperti iti di khayalak ramai....

Aku Ibu Muda said...

nk tunjuk dia dpt kasih syg yg cukup...ahaks!