Friday, June 17, 2011

Terima Kasih Sahabatku

Assalamualaikum,

selamat petang

menerima bungkusan semalam 
tertanya-tanya dari siapakah kerana kita
tidak pula sertai GA...rupanya dari dia

dia bukan sahaja sahabat di alam maya
dia juga sahabat kita sejak disekolah menengah
baru saja bertemu kembali pada Aidilfitri 2010
setelah berbelas tahun terputus hubungan
alhamdulillah ... sangat terharu dapat bertemu dia kembali





FM dari dia yang baru pulang bercuti dari sabah
kita yang pesan ...tak sangka begitu cepat dia kirimkan 

terima kasih daun keladi Ita

jom berkenalan dgn Anita yang juga seorang blogger ... ^____^

28 comments:

sha a.s said...

cantek tu.....

rasp said...

nice...rezki tu...

cucu umie said...

wah cantik nyer aka bnda tersebut..aishhh indahkan pershbatn wlopon di alam maya..

Acik Erna said...

Ati..cantik tu..dari sabah ye.
seronok kan jumpa kawan lama

syrupmasin said...

waa..cantek..utunglah :)

ratusiput said...

seronok kan...bertambah lg koleksi FM :)

diana said...

kalau kak ti dah jemu nanti bagi kat saya ye fm tu..
wakakakk

nabilah_2908 said...

bertambah lagi koleksi FM akak eh.. :)

nurkass said...

patutlah syik senyum je hari nih.. dpt FM rupenye..hehe

Kakzakie said...

Jangan Syahmi ambil bawa pergi lekat tempat lain pulak....

Hanis Azla said...

bestnya dpt jumpa balik dgn kwn sekolah lama.. dpt FM lagi..

missgee said...

Owhh!! Kat Ati..
Suka kumpul Fm ekk..
Okeh :)

♥Mrs.Eady♥ said...

best nyer :)

sarah-najwan said...

bestkan jumpa kwn lama satu skol yg dah lama terpisah..dpt lak hadiah fm tuuu..

saya pom baru dpt fm dr sabah gak..ada kwn satu skol bg..ehhe

skrg saya tgh mabuk kompol fm..:)

kakngah said...

bertambah koleksi FM..

kakngah said...

bertambah koleksi FM..

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bestnye dapat hadiah :)

Cik Pah said...

akak collecter juga ker ? nnt kalau saya gi jenjalan ..saya beli untuk akak jugak eh..

Izan Ishak said...

bestnya kak dpt hadiah dari sahabat lama~

gadisBunga said...

ooo...kak anita tu member akak rupanya....

:D

redza said...

wahh!!!

sissyira said...

salam..


comelnyeaaa...

ghost writer said...

kawan yang best...tanda kenangan bercuti di sabah.

azieazah said...

Wahhh seronoknya.

Jumpa kawan skulah lama, wpun dulu tak begtu mesra, tapi kalu sekarang boleh jadi kamcing, kan?


GILA...!: Aku Hantar Email Virus ke Email Sendiri?

Citarasa Rinduan said...

wah......

rezeki ati,..
tahniah ati

senyumSOYA said...

waa.. alhamdulillah ada kawan cmtu kan? buat baik kat org org oun buat baik kat kita gak kan? heheh

jeBateja said...

kalau agak2 tak maw...pos ke bukit mahkota erk....ahakz

niena shopping2u said...

best nye ada sahabat camtu :)