Thursday, June 16, 2011

Telinga Syahmi Lagi....

Assalamualaikum,

selamat petang,

baru saje pulang dari putrajaya
alhamdulillah...tiada benda yang bahaya
seperti tekaan asliner dan piasara
itu adalah tahi telinga yang sudah keras
memang menyakitkan sebab itu semalaman 
syahmi asyik nangis dan tak lena tidur 

akibatnya mummy dan syahmi tak cukup tidur
papa yang baru pulang pun tak dapat nak tidur
kena terus ke hospital kalau tak ramai orang pula 



ada nampak macam budak sakit tak...?
malam tadi meragam sampai nak pengsan mummy
sampai sini ...eh boleh lari main-main lagi



tido sejak dalam kereta lagi senang sikit 
nak letak ubat titis kat dalam telinga tu 
kena tunggu 1/2 jam ubat tu berendam dalam telinga
kalau syahmi sedar... 5 minit pun tak tentu boleh 
duduk diam...hehehe 

alhamdulillah ...lega rasanya...thanks ye sahabat semua yg perihatin ^____^

27 comments:

♥Mrs.Eady♥ said...

alhamdulillah... :)

..::SangRatoo::.. said...

Alhamdulillah syukur...budak comelll :)

kakcik said...

Syukurlah. Alhamdulillah. :)

ana said...

ana selalu gak kena mcm ni...especially time awal2 mengandung.

bujal X said...

doktor buat camna? tembak dengan air kah?

munna said...

alhamdulillah tiada yg teruk....

Kakzakie said...

Sikit pun sebab tak tahu kena juga jumpa doktor.Lega.... alhamdulillah

kakngah said...

dktr ada bgtau tak apa puncanya jadi camtu..
meh share....

ratusiput said...

budak2 kalau kena cmtu mmg merengek je la...sakit kan..

~ yus ~ said...

alhamdulillah...

Cik Pah said...

syukran..sakit sakit pun masih membuas kan.. sabar jer lah

Hanis Azla said...

ALhamdulilah.. tumpang lega mendengarnya..

Penjejak Mimpi said...

alhamdulillah syukur sume da ok.. :)

Piasara said...

"alhamdulillah...tgk tu sakit2 pun ceria...biasalah budak2...."

aNIe said...

Alahai...syin syami... Ati.. selalunya kalau kita guna cotton bud korek telinga budak2... tahi telinga tu berkumpul lagi ke dalam... Ati kena beli cotton bud yang jenis kecik supaya tidak tertolak tahi telinga tu ke dalam...

Alhamdulillah dah boleh tidor dah...heheh...comel...rambut dia cantik

diana said...

maklum la..
orang hero..:)

nurkass said...

ooooo.
dah keras rupenye..hehe
sib baik takde pape..

ezzu said...

alhamdulillah..biasa lh bdk2..nakal tu tetap ada kn...tp x nmpk mcm pesakit pun...sihat jer...pe2 pun smoga cpt sembuh,,,,

sha a.s said...

lega~~~~~ alhamdulillah kak :)

nabilah_2908 said...

kenapa sy tertinggal cerita ni..? huhuh...

pape pun..syukur lah...Syahmi dah ok...dah boleh kembali aktif semula spt biasa... ;)

Izan Ishak said...

alhamdulillah kak... moga cepat baik ye syahmi. sakit2 pun dia tetap ceria ye~

sarah-najwan said...

waah..da elok hero malaya kita yer..
pasni aktif sakan la tu..

camne taik telinga boleh keras eh?
selalunya taik telinga budak2 ni..lembik ajo..huhu

missgee said...

Alhamdulillah..

Semalaman Mummy susah hati..
Kasih sayang seorang ibu..
Memang tak berbelah bagi :)

Acik Erna said...

Alhamdulillah..semoga mummy boleh lena pulak lepas anak teruna dah tak meragam lagi..

kasihredha said...

semoga shahmi hencem cepat sembuh

Citarasa Rinduan said...

umai pernah kena...
alhamdullilah.......

azieazah said...

Anak oh anak.
Moga terus cergas...:)

Ayam Kampung untuk Orang Kampung? (macam aku)