Monday, June 13, 2011

Hazama AF9 dan Kak Hasma

Assalamualaikum,

selamat pagi semua

pagi-pagi lagi kita sudah mengacau kak hasma
yang sedang tidur sudah lama tak bersembang 
dengannya kami kenal ketika kak hasma berkerja 
sebagai pembantu pejabat di ofis lama, orangnya 
sangat berbudi bahasa, peramah dan baik hati 

siapa kak Hasma ni..?

dia ialah ibu kepada Hazama juara AF9 

sebagaimana ibunya begitu jugalah sifat hazama
pertama kali berjumpa 6 tahun dulu hazama berpura-pura
menjadi jurujual direct selling ketika pulang kerumahnya
kebetulan kita berkunjung ke rumahnya dan tak pernah
berjumpa ...memang dia selamba dan lucu orangnya

gagal masuk AF4 rupanya ada hikmah yang lebih besar
menanti akhirnya menjadi juara AF9 yang merupakan 
AF yang terakhir sudah pasti nama hazama akan dikenang
sebagai juara AF yang terakhir...alhamdulillah!

semoga hazama terus berjaya dan dapat merubah 
nasib keluarganya dan dapatlah kak Hasma yang telah
penat berkerja pada usia emas ini berhenti berkerja  

dah tualah dah penat....kata kak hasma tadi ....

dah lama tak tgk AF ni tapi pasai sokong Hazama..final mesti tengok ^____~

35 comments:

gadisbunga said...

hazama mmg paling layak!

Ati Masrif said...

gb,

awat tak datang semalammm

♥MAMASYAZA♥ said...

go paklang go, akak n anak2 undi sakan semlm, semata2 nak bagi paklang menang

sha a.s said...

kak ati, hazama tu senior sha kt skolah.....ehehe...

congrats to hazama (wpun sha x follow af)

asliner said...

owh..
hazama ke yang menang?
congrates buat dia..=)

Acik Erna said...

Ati..tak tengok lagi..apa pun tahniah untuk hazama.

Rinna said...

Tahniah laa buat Hazama.. dia mmg layak utk menang... dengan kemenangan itu dpt laa meneruskan cita2 dlm bidang sini dan membantu keluarganyaa kan.. :)

kakcik said...

Semoga kejayaan tidak membuatkan Hazama lupa asal-usulnya.

Maya Mayana said...

yana tkde astro le kak...

Dee said...

penantian yg sgt2 berbaloi..ada hikmah kenapa dulu dia tak dptkan..tahniah hazama!

Kakzakie said...

Nasib menyebelahi Hazama. Tahniah!! walau kakak sebenarnya tak pernah mengikuti pun :)

Sofya said...

cayalah hazama... kawtim..
perjuangan yg tak sia2..
teruskan perjuanganmu..

kakngah said...

hazama menang eh??
kite tak tgk la....

Piasara said...

"tak pernah tgk pun AF9 ni..tp kenal hazama sbb Af yg sebelum ni tk pernah miss...w/pun dia terkeluar dulu tp dia masih di panggil utk rancangan2 nyanyi kt tv tu..."

Zura said...

tuelah kan kak..rezeki dia...terus2 dpt jd juara...kuasa Allah..

Nur Hawa Mohd Zin said...

jadi akak mmg kenal rapat ngan hazama lah ni ye :)

pipoq said...

tak tengok pun AF9 ni dari awal..hehehe..

bunga said...

bunga xtengok..sbb xde astro..bunga ada dengar hazam2 ni..tapi xtau suara dia cam ne..hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kita setuju hazama menag sebab ia memnag terbaik pada yang lain

sarah-najwan said...

saya pom sokong hazama..suka sgt dia menang besar smlm..

mmg ada hikmah masa dia xdpt af4..dan penglaman mnjd artis selama 5 thun kot byk mngjar dia..

tahniah hazama..wah..untunglah awk kenal mak dia..ehhee

nurkass said...

ooo..
patutlah rasa cam kenal jek..rupanya dia mmg dah try masuk af..dia menang ke smlm..rumah takde astro lah..hehe

qemaishak said...

oo akak knl emak hazama ye...mmg berbaloi la kemenangan dpt tlg mak..tahniah hazama..(xtgk AF tapi ikut isu semasa psl AF ni hehe)

nabilah_2908 said...

tahniah buat Hazama.. :)

sahromnasrudin said...

wah!!! fofular la u all pas nie..leh dpt dc free hazama kan :-)

Aimi dan Pakcik Hashim said...

owh
kenal dengan mak nyer
harap2 jadi artis yang bersih dr kontroversi di samping membantu emak

cemomoi said...

tuah ayam kakt kaki
tuah orang selain kat bakat, muka pon satu hal jugaaa

senang ati maknya...

sal said...

nasibnya baik krn memenangi pertandingan itu..

lagipun memang ada bakat dn potensi yg besar pd dirinya utk digilap..

diana said...

buka blog baru tau dia menang..
tahniah..

Sz said...

kelakarnya hazama blh plak memain jd salesman ya...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

dan akhir nyer Hazama Juara... dah berkali2 mencuba akhir nyer dia berjaya...syabas Hazama.

missgee said...

Penantian Hazama yang
berbaloi-baloi..
Rezeki Allah tiada sapa yang tau :)

ghost writer said...

nak komen pun saya bukannya tau sangat perkembangan AF nih kak ati..ada astro pun lebih banyak layan sports.

lalink7 said...

akka kenal rupenye ye? wahh..mesti mak dia suka kan..hehehe

CIK TOM said...

tahniah pd hazama wlpn ciktom xpernah tgk af dr musim 1 - 9,...hehe

Adzriel @ Liza AB said...

suka dgn semangat hazama yg tak mudah putus asa.
http://adzriel.blogspot.com/2011/06/akhirnya-dia-berjaya-tahniah.html