Tuesday, May 31, 2011

Menawan Hati...

Assalamualaikum,

bagaimana hari yang anda lalui...
muram kah ...duka kah ...tension kah...
kalau kita senang saje kalau 
nak menawan hati yang tengah tension


tengok saje pun dah boleh senyum tau....
yang kecik tu anak-anak punya...papa cakap
sebab dia tahu ....bini dia hantu cadbury... hehehe



cepat-cepat buka dan nikmati....
ummm...dah boleh senyum kembali

cokelet apa yang korang suka sekali...?


camno nak slim kalau macam gini...huhuhu~  ^_____~

44 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat pagi selasa ati..
glupp...glup.. sedapnya..

heheheh.. hantar sini sikit

Ati Masrif said...

ayu,

beli ah sendiri...
kuda tu...kedeku..kedekut :)

░♥si lampu neon♥░ said...

betul tu =)

Cikgu Nurin said...

Woihhh..mau bertambah ukur lilit badan ni Ati oii..tapi tak kira, kita pun suka cekelat..kita suke kit kat...

missgee said...

Kak Ati,
Coklat manis tue
memang bulih buat kita
tersenyum manis :)

Ati Masrif said...

lampu neon,

betui..betui..betui..

^________~

Ati Masrif said...

cikgu nurin,

awai bangun cuti2 sekolah ni cikgu...samolah kito..hehe

Ati Masrif said...

missgee,

pasai tu kak ati ni manisss...ahaks perasaan!

cemomoi said...

errr cekgu tak bagi maken cekelat

Kakzakie said...

Keluarga kakak semuanya suka coklat tak kira apa brand. Kalau ada org mengidam coklat buka saja fridge kakak mesti ada punya...

Adyla said...

sedapnye..nak!nak!nak!!

pena rozie said...

sedap.... semalam makan gak tapi dah abis. Rase ari ni nak beli lagi

rara pinkmafia said...

heheheheeh kalau mkn sikit tenaga.kalo mkn byk yg obe tu kak.heheh. mkn seminggu sekali tak gemuk kot kak.hehe

Aku Ibu Muda said...

yummy! luv cadbury...yg paket kecik tu kak ati beli baper RM? kat pasaraya dekat rumah wani ni kan, RM 1.30 je satu...terkejut tgok murah, aritu borong sampai 5 keping...hihi

kat 7E Rm 3 satu...byk tol beza :(

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Peminat coklat juga rupanya..

bujal X said...

saya tak mkana coklat~mak tak bagi~~haha~~

So Shy Lady said...

ahaks kbtulan plak ngan ati. smalam akak n bdk2 pun mkn cadbury hazel nut size bsar tuuuu still ada lg baki dlm fridge

sha a.s said...

i love cadbury! yummie....

shopping2u said...

suke sgt mkn coklat =D

Deliah's Deli said...

sy suka yg ada jelly bean :)

Hanis Azla said...

kebetulan pula kak.. dalam drawer saya kat ofis ni mmg ada coklat yg sama.. dan saya pun baru kejap terfikir nak makan coklat tu.. he..he..

Nur-nba said...

Nur memang peminat coklat juga.. Mesti ada simpan stok dalam peti ais.. Kak Ati ada tanya resepi cookies tu ke.. Maaf sangat sebab Nur guna resepi tepung campuran dari kedai kek.. jadi dah terbuang sekali dengan plastiknya..

kasihredha said...

kalau tak habis ...kasi akak

- GC - said...

sy tak berapa gemar coklat, tapi suami macam hantu coklat.. hahaha..

sarah-najwan said...

saya kalu travel blik klate..musti beli ini cekelt..heehe

pastu mkn dlm kete sambil bersuapan dgn cik abe..heheeh

♥Mrs.Eady♥ said...

semua coklat i suka.hikhihik...:)

Zie said...

suka cadbury, ngan crispy..hihi..

nurkass said...

nak sikit...yg besar tu..
mesti dah habiskan..hehe

makan coklat ni leh release tension tau kak ati..kalau rasa nak marah tu cpt2 mkn coklat..hehe

sahromnasrudin said...

cadbury...dulu, kini dan selamanya hehehehehee

Nur Hawa Mohd Zin said...

sangat suka cokelat....tapi manissss..heheh

qemaishak said...

dulu tak suka coklat tapi sekarang ni tersuka cadbury pulak, kalu g soping mesti tercapai coklat ni hehe..best makan lps kuarkan lam freezer.

rasp said...

dolu2 kita suka sgt makan ceklat...
nowadays dah kureng skit laaa...

anitaare said...

Ati,

bestnyer..tension dapat coklat..kalau camtu nak tensionlah..sikit coklat

bunga said...

semua layan..haha..lebih2 lau coklat kan..

DrSinga said...

uihh!!

yang ni memmmang best!
cairrr je dalam mulut tang tengah nya tu!!ada try yang vanila tak?
pun best..
saya hantu jugak..
:)

Sofya said...

saya pun kalau tension or pening2 mesti cari coklat..
hubby pun dah masak dah dgn perangai he3

Sofya said...

saya pun kalau tension or pening2 mesti cari coklat..
hubby pun dah masak dah dgn perangai he3

diana said...

kalau saya yang kecik tau mau seminggu jugak la habis..
sebab coklat macam ni saya susah nak telan la.rasa panas tekak..
kalau buat kek ka,biskut ka..tak pe la..

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kami bukan hantu coklat
hehe

nabilah_2908 said...

suka juga coklat...tp yg bulat2..dlm tu ada kacang...yg bar mcm ni...ngilu sikit nk gigit...hehehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
1H 4W

Cik Ezy said...

love cadbury..
=)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kita tak suka cokelat laaaaa.....

kojie said...

kak ati....cuba rasa tehran nyer coklat pulak...sedap juga...hati sy dengan tehran iran coklat lak skrg ni...ader dlm blog sy

asliner said...

erm, kalau cadbury pun saya layanlah jugak..
suke yang jenis blackforest..
masyuk..(^_^)