Thursday, April 14, 2011

Sayang Pula!

Assalamualaikum,

kerja sekolah darjah 1 ...syirah punya
asal kena buat di sekolah 
tapi bila ramai yang tak bawa gambar
cikgu suruh buat di rumah

bila kena buat di rumah 
apalagi ....mesti mak pak lah 
yang akan bantu atau buatkan terus


iniah hasilnya bila mummy yang tolong buatkan
sepenuhnya sampai pukul 1 pagi ...ai kerjakan 


testing gantung kat rumah sekejap
eh...rasa sayang pula nak bagi bawa pergi sekolah
mesti hancur budak-budak kat sekolah tu kerjakan 


ini peneman @ pengacau mummy buat kerja sekolah..hehe
1pagi pun mata dia tetap buulat O__O


sejak stop puasa last week...jadi malas nak puasa semula ^____^

37 comments:

Maya Mayana said...

emm patut la hangernya kurang :)hehe...akak puasa berderet ke? yana senin khamis je...

Kakzakie said...

Assalamu'alaikum Ati,

Buat family tree ye... Kakak dah buat tahun lepas. Tapi biar dia buat sendiri. Kakak tunggu je....

kakcik said...

Selalunya macam tu lah, kalau kerja seni - di bawa balik ke rumah, mak jadi tukang siapkan. :)

gadisBunga said...

eii comel....

mak saya pun dulu selalu tlg siapkan kerja rumah. hihihi~

nabilah_2908 said...

hehehe...ada juga peneman.. ;)

cantik lah..minta la syirah bawa balik semula...kalau boleh..kalau tak...akak buat la lagi satu..hehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOGGING..SAMPAI BILA ??

alien said...

anak2 misti merengek2 mintak mak buat..
sebagai mak kerana sayang dia pun buat..
hehehe

Yan said...

peneman tu yang tak tahan tu.. sentiasa bertenaga.

ainnoraini said...

saye biasa mcm tu ati...
kerja2 sekolah dia org maknye ni selalu yg buatkan..

lagi kalau bab2 keras tangan tu...w/pun tak cantik mane pun..

miloais said...

samalah cam anak iols - bila ada keja sekolah kena buat kat umah - iols lah yg kena tolong
kekadang - iols buat helah - "tangan mama luka lah... abg ajim kena buat sendiri... mama tengok aje..."

kalo tak - sampai siap iols kena buat...
nanti tak tau plak dia kan???

nurkass said...

alhamdulillah..
ibu mithali ni kak ati...hehe

kalau dah stop mmg payah nak buat balik..i pun sama..huhu

kakchik@ella said...

kiut la kerastangan mak dia. hihi .. ela pun lum hbis gnti puasa lg. camna ni??? hihi ..

Rinna said...

Biasa laa tuh Ati..kalau kerjatangan anak bila bawa balik ke umah.. ibunya laa yg kena buat..

Tapi cantik laa hasil tangan Ati tuh.. heheh..

ratusiput said...

ha'ahlah dah siap cantik lak mmg syg nak bwk skolah :)

wahida said...

kak, samalah saya ni..bila dah stop nak start balik mmg amek masa betul...huhu...

sal said...

cian..
emaknya pulak yg masuk sekolah mlm tadi sampai kul 1..

nasib baik ada yg temankan..

anak tentu merasa yakin apabila ibu bersamanya..
alhamdulillah , dpt disiapkan dengan jayanya..

Daddy Ziyyad said...

saya dulu pun suruh ayah saya tolong buatkan lukisan!! haha

sahromnasrudin said...

nak pinjam spek yue jap huhuhuhhh

diana said...

saya tak pernah merasa buat kerja sekolah orang dan merasa orang buat kerja sekolah saya..
teringin jugak nak rasa nih..
tunggu maisara besor nanti lah..
hahahah

pipoq said...

tak aci owh..mak tolong buatkan mane leh..

Cik Ezy said...

kreatif la kak..
hahak..
tp xaci tau mak yg tlg buatkn..
mrkh lebih bg kat mak..
ekeke

Cik Pah said...

eh! macam ada dua tempat kosong lagi kan.. nak tambah anak lagi ker kak ? hahah

Hanis Azla said...

dah cantik2 mcm tu, saya pun cuak nak bagi bawak ke sekolah.. he..he.. nasib ada peneman yer ati.. tidaklah mengantuk nak buat sorang2..

~ yus ~ said...

hehe..biasalah tu kak. Tp yus jarang tolong semua, mesti tolong sikit2 je.

Cantiklah rumah akak!

Yus puasa hari ni, bnyk lg lom ganti ni, sbb bersalin bulan posa dulu kan..huhu

fyra said...

huhu , comelnye ^^

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Ati,

Kalau mak memang ada bakat seni, Alhamdulillah.

Kalau mak tak ada bakat seni, susahlah sikit yer.

aNIe said...

Patutlah cantik ... mummy dia buatkan...kreatiflah mummy ni... cantik...patutlah sayang nak bagi... gambar peneman tu tak tahan... hehehe..

cemomoi said...

patut la hanger asik hilangggg

kasihredha said...

akak dah tau jawapan semalam...kenapa hanger selalu kurang. Rupa2nya mjadi hasil kraftangan yg sungguh kreatif :)

Cikgu Nurin said...

Ini bukan family tree...ini family hanger...OOOOOOO mak buat yek....potong markah...hi hi hi...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dear kakD dah tukar URL ye..ini URL terbaru...

http://makencikladyzul.blogspot.com/

kak Erna said...

Ati..cantiknya kerja sekolah mummy.
tahannya berjaga peneman tu..sampai satu pagi tak tido lagi..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

buat satu lagi pastu hantar sini..

haha..

anitaare said...

hehe..kelakor lak..hanger selalu hilang rupanye buatkan seni anak2 yek..

ala momelnye peneman tu..

anitaare said...

hehe..kelakor lak..hanger selalu hilang rupanye buatkan seni anak2 yek..

ala momelnye peneman tu..

Penjejak Mimpi said...

hehehehe... keje skola anak tp mummy yg berhempas pulas..

rajin kak ati pose ye.. sy da lame stop sebab slalu tak sihat... :(

Ati Masrif said...

hehe...

terlupa pulak semalam kita dok
wat n3 pasai hanger yek..

kantoiii.. kena balik kat den ni ha..huhuhu


^_______________~

toyolkiut said...

hahaha akak..
slalunya cmtu la kn. keje anak2 slalu mak yg buatkn..
dulu TK slalu gak olong buat keje skola adik2..