Friday, March 18, 2011

Beli 1 ... Dapat lagi 2

Selamat Petang,


mesti ramai yang berminat bila baca tajuk...hihi




mula-mula beli 1 rak ni untuk insyirah yang baru masuk  
darjah 1 nak letak buku-buku dia

lepas tu yang si farah pun hendak juga..dengki lah tu 
sekali yang si kecik pun merengek nak juga 
terpaksalah kami pergi ke alamanda dan beli lagi 2
nasib baik tengah murah ...12 ringgit saje untuk 1




tu yang di panggil beli 1 dapat lagi 2 

tapi belilah tau ...huhu  


jom ramai-ramai gi tengok belon di putrajaya esok  ^______^

25 comments:

h4ni3 said...

beli jugak kalau nak kata, beli setingkat, tapi dapat lagi 2.. so jadi 3 tingkat.. hehehhe

Zura said...

ingat dapat free 2 kak..

kakngah said...

dah murah dah kan..
dedulu masa baru2 kuar.. mahal.

anitaare said...

assalammualaikum..wow murahnya!ade stok lagi ke?? nak gi belilah..hehe

=sz= said...

ihiks..
pasni kena beli serba 3 la ye kak :)

cik nurussalwa said...

ingt free.. bru nk p bli.. hehe

Fadzli Amir said...

itu namo nyo boli tigo dio boghi tigo...hehehe

kak Erna said...

ati..memang ramai yang berminat bila baca tajuk ni..biasanya beli satu dapat satu kan..

diana said...

murahnye..
tak pe beli banyak tak rugi..
lagipun tengah murah..
mana tau tetiba esok2 dah mahal..

kasihredha said...

hihihi..tipah tertipu

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, murah tueee...tapi BSB rumah kecik dah x tempat nak letak kat mana ekkk

Yan said...

Ingat zaman akak guna rack ni utk susun buku2 sekolah. Pindah randah, ranap semua..hee Tp mmg berbaloi2 lah.

Cikgu Nurin said...

Ati,murahnyer...nak terjah Alamanda la...esok,nak bw anak g tengok belon panas sekali...

Citarasa Rinduan said...

selamat malam...
ayu singgah sini.......

murahnya harga 1..
kalau beli banyak2 molek sangat2...susun sealiran...sure molek bubuh kat bilik belajar anak2 ati

cemomoi said...

buku skuloh bebudok sekarang ni berat belaka. mboh roboh almari dibuatnya

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

erkk..sy beli rm10 je dulu..

niesz said...

lps ni ley la letak buku bnyk2 kat situ, nmpk lg kemas kan..hee..

cikceriacorner said...

wow..akak..bestnye..

heheheh

Kakzakie said...

Kakak ingat free. Itulah anak-anak mana yg ada dlm fikiran dia org lain ada di pun nak juga.

Dah jadi 3....:)

Adinda Amy Sensei said...

kalo rak camtu....wat letak baju pun hokey gakkkk kan...hehe

nurkass said...

wahh..
ada offer ke kak ati..
rasa nak gi beli jugaklah..kat sini rm50..
emm..tak pernah lagi gi alamanda tu..parking senang tak kak ati..

qemaishak said...

cpt saya buka kak,igt beli 1 percuma 2 haha

Cik Ezy said...

murah sesgt..
saye beli aritu 20hengget satu..
huhuu

sarah-najwan said...

ingat promosi betul...hehehe

tapi yg saya punya..3 hero kan ganazzz..di"rukas"nya mende alah ni..tembus wey dr atas...hehe

CIK TOM said...

hahahha...ingatkan betul2 murah td..hehe..