Friday, February 18, 2011

2 dari 5 ...Terharu...

Selamat Petang,

Kalau tak terjadilah peristiwa hari itu 
kita pun tak tahu ...kita ni sangat di sayangi...
atau mungkin lelaki memang tak pandai 
menunjukkan perhatian dan kasih sayang?

Along ..sehari berkali-kali talifon 
tanya ...mumi dah sihat ke tak?
kalau tak ...nak talifon seminggu sekali pun susah

Angah pula siap bernazar 
untuk berpuasa selama sebulan 
jika kita ni sihat... 
aduhai..nape sampai sebulan...susah tu 
dahlah tinggal di hostel
kita rasa terharu sangat-sangat!

nape tak percaya ke...
ai kahwin muda wokey...

yang lagi dua hero ni tak bagi 
tempek gambar dia orang kat blog
kesayangan ai ni....


I love my family so much ! ^__^

51 comments:

kakchik@ella said...

Ella love u too Ati. hihi...

Cik Pah said...

cik pah pun love u kak ati.. n syahmi too..

kakngah said...

ai lap u 2...

nabilah_2908 said...

maknanya...anak akk ada 5 org la yer...?



jom ke APA KATA HATI pulak,
FAIRY TALES

Cikgu Nurin said...

betul tu Ati...terasa kita dihargai...hi hi..kan kan? tapi tak nak la sakit selalu...bia mereka sayang kita selalu walaupun tak sakit..

Itu sebanarnya menunjukkan betapa kita ini amat amat penting dalam hidup mereka.....

Daddy Ziyyad said...

kannnnnnn...sesungguhnya Allah yang Maha Merancang..kita sangkakan buruk ujianNya..padahal ada kemanisan selepas itu..jadi, sentiasa bersangka baik dgn Allah

~ aha..sorry, ayat sangat skema~

Ati Masrif said...
This comment has been removed by the author.
qemaishak said...

sayang tapi tak tunjuk tu kak..
akak xsihat ye..moga cpt sembuh sihat walafiat.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

jelas, hikmah yang tersembunyi adalah ksih sayang sdri sesama ahli keluarga kan semakin erat lagi

atie said...

rs tenang bila ada org sayang mcm tu~(^_^)

Penjejak Mimpi said...

as-salam..

besnye bile disayangi.. :)
untung akk ade anak yg begitu mengambil berat..
muge akk n family bahagie slalu... :)

Cikgu Tie said...

Adakalanya....
perasaan sayang yang tersimpan itulah lebih bermakna.

Ati Masrif said...

ella,

sayanggg ella juga :)

Ati Masrif said...

cik pah,

love u too ..mmuuuaah

Ati Masrif said...

kak ngah,

same-same lup u :)

Ati Masrif said...

nabilah,

hehe..nape nak jadik menatu kak ati..ahak!

^___^

Ati Masrif said...

cikgu nurin,

aha lah..kita ni sama-sama
ada pengalaman tu kan cikgu :)

gadisBunga said...

ai pun love your family.

eh?

hehehehe~

Ati Masrif said...

DZ,

syahdu rasanya membaca tazkirah
ustaz daddy ziyyad ni ...TQ

^__~

Ati Masrif said...

qema,

dah nak ok dah..TQ

Rinna said...

Harap Ati terus beransur sihat dan jgn lupa makan ubat.. Ramai yg menyayangi Ati.. :)

Ati Masrif said...

waalaikumsalam sahrom,

alhamdulillah..dah nampak hikmahnya

^___^

Zullism said...

best akak...ada orang sayang sampai camtu...patut terharu...saya pun rasa terharu sekali..:)

nurkass said...

love my family too..
cayang kak ati jugak..muahh..muahh
haha..

Zura said...

pemalunye 2 hero tue...

suri solehah said...

salam ati...sebenarnya..ramai yg jenis zahir tak terucap ni hehe..

MULAN said...

moga sihat sentiasa..

CGG said...

cgg sayang kak ati gak:)

~ yus ~ said...

Anak kak ati 5 orang lah ye?

Tulah, mereka ni kadang tak nak mengucapkan, dah jadi sesuatu baru terasa.

Sayang akak juga..:)

Adinda Amy Sensei said...

gambaran sebuah keluarga bahagia...moga kak ati sihat..

CIK TOM said...

cik tom pun sygkan akk....smoga akak ati n family sentiasa sihat...

p/s: sori cik tom br berkesempatan singgah sini ;)

diana said...

bila diri di sayangi..
seronokkk!!kan kak ti..

shahrul said...

semoga cepat sembuh...

cemomoi said...

orang lelakiiii

dah sihat... harap semuanya dah kembali tenang...

sarah-najwan said...

itulah hikmahnya ati..

ceciter umur setiap anak awk deh..hehe

kasihredha said...

sooo sweett

aZuMaya said...

salam atie..awak antara hamba allah yg beruntung...ameennnnnnn

pipoq said...

hehehehe..mungkin la lelaki ni tak reti nak menunjukkan kasih sayang cam saya ni la..tapi bukan la bermakna tak sayang..kekadang tu wifey kat rumah mengomel gak cakap kita ni dah tak romantik..hehehe..

nur aisya humaira said...

saya nak disayangi gak..keke..:)

sal said...

alhamdullih..sayang...tetap disayang..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bertuahnya badan..

kenapalah tak kawen awal dulu..




hehe..

cikceriacorner said...

csian saya..xkwen lagi..heheheh..
ala blum sampai jodoh lagi kan..heheh

sayang akak..eppy always akak..mmuahaha

h4ni3 said...

sape la tak sayang mak, iye dak?
:D

rasp said...

kejadian itu mengeratkan lagi famili ties kan sis...
anak2 i yg besor2 pun sbenornya tak bagi i letak gambar dorang dlm blog...
sbb tu slalunya yg bongsu le jadik manja sis hehehehe

puteri said...

i love my friend :)

Ayl Aziz said...

get well soon. :)

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. hikmah yg indah tu.. seronoknya.. take care yer.

Lyana@Mely said...

ha? kak ati ade 5 anak ke? ishk..i baru taw..hikhikhik

sebulan tu nak pose...takpe r pengorbanan untuk ibu...

DrSinga said...

dah habis makan antibiotik yang??!!!

Ati Masrif said...

baru saje habis hari ni doc..

selalu sgt lupa nak makan..^_~

Queenie said...

akak pun saaaayng kat ati,cuma tak reti nak tunjuk2..jaga diri ya sayang..