Monday, January 3, 2011

Selamat Pagi Cikgu...

Salam.

Hari Isnin yang sibuk buat semua 

bermula semula seisi persekolahan 
buat murid-murid dan guru-guru  
sekolah rendah, menengah dan juga
semester baru buat pelajar kolej
semoga semua bersemangat untuk
memulakan hari yang baru ok!

hari ini kita lebih releks kerana
hubby cuti dan mengambil alih 
tugas untuk menghantar dan 
menyelesaikan segala urusan 
sekolah anak-anak

tapi dirumah kerja tengah beratur 
menunggu untuk di bereskan dari
atas hingga ke bawah ...hehe..
housekeeping time! 
almaklum..banyak hal awal tahun ni  
sampaikan rumah dah jadi funfair 

BYE ... ^_^

20 comments:

CGG said...

kak ati..
selamat buat kerja uma kak:)
bestnye akak chuti

Daddy Ziyyad said...

selamat menguruskan anak anak..:)

Kakzakie said...

Salam ati,

Selagi kita ada nafas selagi itu ada kerja dan tugasan yg tidak akan berakhir. Nasib baik anak-anak sekolah ada en. hubby urus.

Ati Masrif said...

CGG,
kemas rumah i like..
masak kadang2 je like :P

daddy ziyyad,
bak kata dr. mano...
kerja di rumah adalah kerja yg paling
susah dlm dunia tau!

noor said...

kak ati
ari ni jugak jln mula jem huhuhuhu

kakcik said...

Aduh... kerja rumah memang tak akan pernah habis!

..::SangRatoo::.. said...

Selamat Menyambut Maal Hijrah..semoga tahun baru ini membawa lebih keberkatan kepada kak ati dan keluarga..amin :)

~ yus ~ said...

Betul tu. Saya pun banyak keje perlu beres ni, tp sempat lagi berblog..hihi.

Saya suami ambil tugas sekejap je pagi tadi, lepas ni saya juga yg kena ambil anak dan hantar ke sekolah agama pulak...:)

kakchik@ella said...

keja rumah mmg tak da rehat la ati. kalo dok opis ada gak lunch hour 1 jam. Tak pe .. tak pe. Kita kan superwoman. haha ..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

aduhhhhh nasib baik la amani lum masuk sekolah lagi..hehehhe....penat kan kak...

Yan said...

Salam Ati,

pepagi lagi kami semua hantar anak2 sekolah. breakfast kat luar. Meriah semua ke sekolah...heee.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..semoga hari ini akan lebih menceriakan buat sdri sekeluarga...

sarah-najwan said...

hehe..selamat pagi ibu..

Amy Syaquena said...

selamat mengemas rumah kak dan selamat tahun baru juga..

gadisBunga said...

selamat kembali membizikan diri ye kak! :D

kalau umah jadi funfair tu boleh le kitorg pegi melawat sambil main tikam2. kikiki!!!

StrewberiManis =) said...

Kak ti, N baru aje abes kemas rumah gak
kenduri tunang baru2 ni, pon dah macam funfair juga
biasalah budak2 kan (sepupu2)
HAHAHAHA

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Biasalah hari permulaan sekolah, semuanya sibuk. Akak je tak sibuk, semua dah habis, tinggal simontel je.

cemomoi said...

kalu dapat cuti, bergulung dalam selimut mesti best ni, bebudak takde kat rumah amannnnn

nabilah_2908 said...

selamat berkemas kak... ;)

sal said...

selamat pagi..moga ceria2 dan dapt menjalankan tugas dengan mudah dan cepat..