Friday, January 7, 2011

Koleksi Terbaru

Salam,

semoga semua sentiasa ceria dan bahagia 

sebagaimana bahagianya kita bila dapat koleksi baru 

nak buat ....

mahal sangat!

berangan sajelah dulu....

tunggu duit Nuffnang lah ... :P



koleksi terbaru selepas...Impiana & Anjung Seri...kuat berangan oii...



semua di simpan dalam almari khas di tingkat atas...kalau di bawah
nanti ada pula org nak pinjam ....kedekut tu....huhu!

47 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hee.sama2 lah kita tunggu duit nuffnang..

noor said...

kak ati
bestkan dpt dpur gitu
ada mood stiasa nk masak

sahromnasrudin said...

BERANGAN PUN INSYAALLAH akan jadik kenyataan

wahida said...

akak mcm my MIL..byk koleksi majalah ni...

nurkass said...

alah tak leh pinjam lah ni..huhu
kak ati,tolong ajar cara nak add nuffnang tu..hehe..plzzzzz..

FATIN MRAZ said...

me pun nak..caner ek kak ati.. ;)

~faty~ said...

wahh..nk tunggu duit nuffnang ek??
kalo akak dpt,hulur2 cni ckit ek..
kih3..
=)

h4ni3 said...

hahaha...
tak baik kedekut tau!
;)

suri solehah said...

salam..ati nanti dapur cantik sangat..sayang nak buat masak pulak..hehe..sebenarnya kitapun suka duk berangan dapur tu

nabilah_2908 said...

hehehe...kena giatkan lagi aktiviti berblog la tuk dptkn duit dr nuff.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
S.A.H.A.B.A.Ttajuk n3

Kakzakie said...

tengok dulu, kumpul fulus, cari quotation.... dah tu bolehlah buat.
Cantik ye.....

~ yus ~ said...

Dulu ada juga beli, tapi bila dah buat kabinet dapur tu, dah tak beli lagi, sebab takut berkenan yang lain, sendiri punya tak suka..huhu

AdiaLuze said...

Bestnye kalo dapat build dapo cam dalam gambo tu...Bestnye... :D

Zullism said...

buat koleksi kerr...:)

kakchik@ella said...

Ela doakan semoga angan2 ati brtukar mnjadi kenyataan. Amin.

Cik Pah said...

oh..nnt saya pergi rumah awak .saya pergi tingkat atas yer..hehehe

khaifaiz said...

boleh tidur kat dapur ni kalau dapat dapur idaman.. hehe

ana said...

hebat la klu duit nuff boleh dpt buat kabinet mcm ni

cemomoi said...

brangan juga?

Daddy Ziyyad said...

hire Signature Kitchen..berbaloi baloi..

sarah-najwan said...

xpe..berangan tu free
tak dak sapa marah..hehe

jika dpt dapur gtu..xmasak kat stu la..kat stu hanya rebus air masak je..heehe
buat satu lagi dapur basah..hehhe..kat stu ditenyehnya masakkan..

rasp said...

verangan tu free sis :)

Ati Masrif said...

nisa,
guwau je..
duit nuff..uhh..lamo lg

noor,
mmg best!

Ati Masrif said...

sahrom,
amennn..masin mulut tu!

wahida,
kita pun terikut my sis dulu

Ati Masrif said...

nurkass,
belajar apa?
kak ati tak pandai oo..

fatin,
alahai...duit nuff tu rm10 pun tak capai lagi..hukhuk!

gadisBunga said...

saya pun suke berangan gak.

kite geng. yeay!

hihi~

Ati Masrif said...

faty,
boleh..tp kena tunggu 10 tahun lagi kut br capai rm50..huhu

h4ni3,
hehe..sayang giler tu..
sure pinjam jd hak milik kekal ..
hihi..guwau jek!

Ati Masrif said...

suri,
lani ada kabinet buyuk pun kalau
masak tak kemas pun..kita bising..hihi

nabilah,
buat n3 camne nak dpt BE ^_^

Ati Masrif said...

kak zakie,
angan tahun ni nak besaqkan dapur skit...harap2 tercapai

yus,
betul gak..dulu nak warna coklat
bila dah dpt..tak suka lak kayu tu..

berangan je lah..hihi

Ati Masrif said...

adia,
puluh ribu tu..err tak mampu hehe..

zul,
buat koleksi je..huhu

diana said...

kalau pinjam dan jaga baik2
macam harta orang tak pe gak..
ni dah pinjam buat macam harta sendiri..
nyampah!baik sorok je..

Cik Aien said...

tggu duit nuff sgn penuh kesabarn yea kak :)

Ati Masrif said...

ela,
ameen..manis mulut ela..hehe

cik pah,
boleh...tp baca kat situ je tau..hihi

arep_lockermonth said...

arep follower baru blog nih!

singgah2 la blog arep yer and follow me back

http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/top-10-apa-yang-ngetop-sangat-tuh.html

Ati Masrif said...

khai,
betui2 ..hehe

ana,
boleh kot...10 tahun x 3 hehehe..

Ati Masrif said...

cemmoi,
sape tak suka berangan
iya dok...

daddy ziyyad,
mesti dapur rumah dia cantik
macam dlm magazine tu kan..kan..

Ati Masrif said...

sarah,
betui gak..dah cantik ..
sayang pula nak masak..hehe

rasp,
iye...tu yg asyik berangan je..haha

Ati Masrif said...

gb,
dah tahu...hehe
yehh..geng..high five!

diana,
betul..betul..
..sambil gi sorok magazine :P

Ct Arina said...

tadaaa!
salam kak ati! rina dtg jenguk.. alahai.. kiut2nye anak2 kak ati.. blog pon bes! ~_^

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

heeee... betul-betul-betul.

kena simpan elok-elok.
dah kena dah. bila pinjam tak reti nak pulangkan.. itu pun nasib baik adik-beradik. bila tanya baru dipulangkan..hehe.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak pun kedekut ngan majalah, bukan apa dorang dah pinjam tak tahu nak pulang. Tapi pening pulak kat rumah ni dah banyak sangat ngan majalah.

asliner said...

tape..
berangan tue at least kite punye angan2..
erk.. btol ker?hehe

ainnoraini said...

dulu masa nak besarkan dapur rajin ler beli jugak...

ade jugak yg suke pinjam tapi tak rajin nk pulangkan...nk free jer

Anonymous said...

Duit nuff dpt bayar bill strymexpun okey juga ha ha ha

hasrul hassan said...

Salam .. memang kalau beli majalah impiana ni ... sedap tgk je le ... huhuh.... lain lah kalau berduit ..baru leh buat ... :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

Miss Yaty said...

wah buku dapur..hihi...yaty minat wanita...hihi

Citarasa Rinduan said...

ayu pun suka......
teringin tapi mahai lah.