Monday, January 31, 2011

Fenomena Baru

Salam,

Keluarga kami di landa fenomena baru 
sejak mula di perkenal kan oleh wahida

kita pun pergilah cari di pasaraya
jumpa terus beli dan perkenalkan pula
pada hubby dan anak-anak

sejak itu bila keluar saje mesti nak cari ...
yang susahnya ..bukan ada di kedai-kedai biasa
pasaraya..7 eleven ..station minyak..jumpalah
itupun kalau lambat..gerenti habis tau

haa...yang paling mengejutkan kita
hubby dah pandai makan atas dan buntutnya
selalunya part tu ...kita lah yang kena kerjakan...huhu
tak sampai satu hari pun boleh habis
tak perlu makan dengan jem or butter
makan macam tu saje..sedapp!





TQ wahida perkenalkan roti Butterscotch ni...mmg sedap!


Selamat bercuti...untuk semua sahabat yg nak pergi bercuti

kita duk rumah saje...home sweet home!

37 comments:

qemaishak said...

kak, mmg sedap roti ni, mkn begitu saja..saya mkn wat bekal kt opis hehe

gadisBunga said...

akak. roti mmg sedap pun kak...kalau toast pastu buh pinat bate wallaweh...!!! layan...!

nabilah_2908 said...

yupp..roti ni mmg cepat habis..mcm goreng pisang panas lak..huhu...

sy pun suka..biasanya sy bakar dulu..lepas tu sapu dgn butter...bila butter tu cair atas roti..terus makan...mmm...sedap..!! (^_^)

~ yus ~ said...

roti ni mmg cepat habis kan. Saya pun suka...:)

Rinna said...

Hmm..mmg sedap roti nie.. wat anak pepagi gi skolah.. :)

Kakzakie said...

Salam Ati,

Semalam anak kakak pun beli satu kat shell highway Skudai-Air Hitam. Rotinya dah ada jem sekali senang....

kakchik@ella said...

Hai Ati, roti ni memang favorite ella.

Bila la agaknya Ati nak trun KL eh? teringin nak jumpa Ati dan putera puterinya. hihi ..

kakcik said...

Memang betul2 sedap! :)

ana said...

hai lama tak jenguk sini...
ana pun suka roti ni...gardenia pun ada buat gak, ada mcm2 perisa...cuba la!
(eh tetiba aku jd promoter gardenia lak!) :P

anie said...

memang betul-betul sedap...

Cik Jue said...

kak ati ni memang roti paling bst dialam semesta...cik hubby jue boleh habiskan satu hari nie...

miloais said...

butterscotch ni memang sedap hoccay!
peberet weols sekeluarga

SANDRA AZWAN said...

Roti ini menjadi kegilaan...selalu nak beli dah habis....tension

Kaseh said...

ati..roti ni mmg sedap..kalau buat puding rotii lagila mabelesnya..

[-suziey-] said...

sgt sedap n fluffy gilerrrrr

sarah-najwan said...

ni roti wajib ada jika blik klate..lapar2..mkn dulu..sekali beli mmg smpai 2 plastik..bolelah wat alas perut dlm perjalanan..

kat rumah pom salu beli..

saya pun diperkenalkan roti ni oleh kwn..dulu xtau pom..hehe

Ati Masrif said...

qema,
bawa bekal..mahu seplastik leh habis

GB,
ala..kat rmh tmpt bkr dah lama rosak

Ati Masrif said...

nabilah,
mencabar ni ..
kena gi cari toaster lah

yus,
ramai dah tahu yek

Ati Masrif said...

rinna,
utk bekal ke..best tu

kak zakie,
ada kismis..manis..

Ati Masrif said...

ella,
nak tunggu turun kl..
mmg lambat le..
ella lah naik putrajaya..hihi

kak cik,
semua suka ye..

Ati Masrif said...

ana,
aha..lama kita pun tak jengah..sori

anie, jue, milo
nampaknya semua suka roti ni
kita je baru tahu kot..hihi

kakngah said...

oho!!! kite mmg suke hak butterscotch ni.. mkn gitu jek.. tak sedar hbs sengah peket kehkehkeh!!

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

roti nie memang sedap...lagi satu, ia sangat kenyang bila memakannya..

adarnadzmie said...

suka jugak roti butterscotch ni.. sedap...

Lyana said...

roti ni memeng feveret di rumah,,memang cepat abis,,bukan anak2 je suke..mak pak pun suke...hihihi

Cikgu Nurin said...

peberet akak gak nih..bw bekal g skolah...

noor said...

sgt suka roti nih
mmg sdp kan kak
lg satu flavour coklat best gak

Dee said...

roti ni mmg sedap..mula2 keluar dulu dh try..tp dia selang2 selilah keluar..bukan everyday..tu susah sket cari..

Yan said...

Rumah akak butterscotch ni tahan setengah hari je kalau beli satu. so, kena beli 3 sekali. tahan 2 hari..hee

Daddy Ziyyad said...

butterscotch mmg best...

Gardenia patut bayar you ni..buat iklan free...:)

kasihredha said...

roti memang sedap dimakan begitu saja...tapi kat kedai cepat habis.
selalu nak beli dah tak de

::..Dia daYa..:: said...

salam
nak pi cari jugak laaa

cemomoi said...

kena cuba try test jugak le kalu dah orang kata baguih tu

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

memang sedap ! lembut ..

masa demam hari tu makan itu ajelah.
sekejapan dah langsai..

h4ni3 said...

betul betul ho liao!

wahida said...

alamak kak, sebut2 saya ye...hehehe...sori lah kak, saya cuti...hehehe...
sedap kan roti ni...nnt akak try lak toast roti ni tau...laaaaagi sedap!!

gedek! said...

butterscotch ni saya sorang boleh habeskan sebantal! Cicah dengan nescafe..! Perfect!