Tuesday, January 4, 2011

APA TU?

Salam,

 Jom teka..





tahukan ....

itu awan....

waktu apakah yang sesuai dengan gambar awan tu?



alkisahnya...semalam lihat budak sekolah berdating dlm KFC...

peluk2 dgn berpakaian sekolah...camne tu...nasib tak snap je!

38 comments:

gadisBunga said...

akak nape tak snap?

eh...

err..

ok, apasal awan.

tu awan pepagi kan? hihihi~

My Little Diary said...

salam

budak skola zaman skrng terlebih berani...huhu

awan oh awan... waktu siang lah tu.. keke

NM02 said...

snap jek.. tapi takut nnt berbalik kat keluarga kita plak ek.. ee... takut la.

tapi budak sekolah skang ni makin dering ek. naik motor pun dok kapit rapat ngan bf mcm kena gam gajah gitu. ahaksss...

Ieda Al-Habsyi said...

patut snap picca tu! :)

wahida said...

jauhkanla drpd anak2 kita perangai x senonoh mcm tu...
err...itu awan waktu pagi kot...

Anisa Hang Tuah said...

kalau nis,snap jee..

~ yus ~ said...

waktu pagi rasanya...

minta dijauhkah berlaku kepada anak2 kita...

Remaja sekarang, semua benda dah berani buat kan..

sahromnasrudin said...

kalau sy, sy snap pic tue..pas tue, sy tanye akaun fesbuk depa..kalau depa tanya napa, nanti nak tag kat fesbuk adik hehehehe....

nabilah_2908 said...

waktu pagi... :)

sy dgn DD suka tgk awan..lepas tu..main teka2 awan tu bentuk apa...hehe.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PANDANGAN ANDA DIPERLUKAN

nurkass said...

salam kak ati..ghindulah..hehe
cam ade something lah kat gambar awan tu..cb tgk betul2..kan..kan..

noor said...

waktu mendung kot kak ati

Queen said...

time matahari nak naik kot..haha

azieazah said...

Waktu senja....!

asliner said...

waktu mendung..
waktu time mood rase x berape nak ok..
p/s:erm,mungkin kak ati terkejut lihat 'pasangan sekolah'..mood jadik xberape nak ok..waallahualam~

kakchik@ella said...

masa nak ujan eh?

kalo ela, ela snap je senyap2. hihi

sarah-najwan said...

awan gelap nk ujan kot..

snap la secara sulit..heheh

Ayuraza said...

laa..nape tak snap kak..
tak pun p baling ngan tutup coeslaw sekali...haha :P

qaqa said...

ish-ishh astahgfirullahh

Ati Masrif said...

GB,

nak snap tapi bodyguard@
tukang tgk line clear asyik
memandang kak ati jer ^_^

MLD,
betui le..berani belaka

Ati Masrif said...

NM02,
tu yang hubby ckpkan..
jaga2 awak tu ada 2 anak pompuan..huhu

ieda,
wartawan tak bertauliah yek..hehe

Ati Masrif said...

wahida,
tu yg takut kan..

anisa,
kak ati ni pengecut skit

Ati Masrif said...

yus,
risau pula anak2 kita ke adik2 kita ke.yek

sahrom,
hehe..nakal betul nak tag..huhu
ni mesti selalu gi ikut rombongan JAIS!

cheqna said...

patut snap je kak...
tak malu..huh!!
emo ni..

ctpayong said...

salam

anak zaman sekarang...ibubapa juga nnt yg akan disalahkan sedang ibubapa "penat" mendidik.

hai anak2, hargailah ibubapa. tidak perlu hadiah pun kan. cukup jadi anak yg sopan.

normi said...

salam kenal kembali..

ciptaan ALLAH yg begitu menakjubkan..

Alkisah tu.. moga di jauhkan dari anak2 kita.. amin..

Cik Pah said...

itu awan macam nak guruh jer..

suri solehah said...

salam ati

awan masa nak magrib kot..hehe

Amy Syaquena said...

awan tue menandakan nak hujan kot he3..yang kes budak sekolah tue kalau amy2 snap je pic dia baru dia tahu..

sal said...

huhu..wat suspen..
anyway tu nampak cantik..lagi2 klu dia biru,kan

Rinna said...

Budak2 sekolah zaman skrg nie..mana tau malu..dia org tuh wat cam tak de org kat sekeliling..kita plak naik malu dgn perangai dorang nie..ish2..sabo je laa..

Joy said...

salam kenal...daring tul bebduak skrg!

diana said...

berani ye depa..
tak sabar nak besar la tu..
heheh

Citarasa Rinduan said...

ayu angkat tangan..
nie fenomena waktu pagi, around 6-6.30am

tu dia,...awat tak snap budak2 zaman nie mmg over..malu..malu..

Daddy Ziyyad said...

Dalam KFC pun nak berendekk..cikai betoi...

Ati Masrif said...

diana,
mmg tak sabaq lah tu..
kahwin kan je..hihi

tok dukun,
pandai apa depa tu..
order air jer..
boleh duduk jiwang2 ..berjam2 dlm aircond...huhu

Ati Masrif said...

EH..BEST GAK BUAT TEKA-TEKI NI
DAPAT SAMBUTAN LAH...

NAK MASUK AWAL..HUJAN PETIR LAK TADI

ADA 2 YANG JAWAB BETUL...
PEMENANG TIKET KAPAL TERBANG
PERGI DAN TAK PULANG2 KE IRAQ IALAH..

WAKTU SENJA!!

AA & SURI ^_^

DrSinga said...

alaaaaaaaaa...
dah terlambatttttt...
(takmo lah gi iraq!!)

Mimi Jazman said...

nauzubillah.. er.. orang ni budak lagi.. huhuhu.. doakan supaya orang ni tak terjebak dengan perkara-perkara macam tu k.. huhuhu.. malu betul jadi budak-budak zaman sekarang..