Monday, December 13, 2010

Waktu Tenang

Salam.

Semoga sahabat semua berbahagia
dan tenang selalu

Kita semua memerlukan waktu untuk 
bersendiri dan menenangkan fikiran
betul tak

selain dari waktu tidur
waktu yang membuat kita 
rasa tenang ialah di waktu suboh
suasana masih sunyi dan sepi
anak-anak pun masih tidur

waktu itu kita boleh lakukan
apa sahaja yang kita suka

walau tidur lewat hari sebelumnya
kita tetap nak bangun awal pagi
kerana tak nak terlepas waktu yang 
bagi kita salah satu terapi minda 

apakah waktu yang sahabat semua paling
suka sekali selain dari waktu tidur

hari ini puasa sunat ...waktu untuk tenangkan perut juga..hihi!
 

25 comments:

~ yus ~ said...

Setuju!!

Selamat Berpuasa ..

Ati Masrif said...

yus,

hehe...kita senasib

Amy Syaquena said...

As;salam..

selamat berpuasa sis..

sarah-najwan said...

jika saya..waktu yg abis buat segala kerja rumah

bestnya waktu itu..
bebas utk berblogging..wahahahaaaa...

slmt berposo deh...sunat tu..saya yg ganti pun belum-utk poso thun ni la..ki3..

kakcik said...

Selamat berpuasa dan semoga tenang selalu. :)

FATIN MRAZ said...

selamat berpuasa!
mm.. sy suke mase bersama my baby!

gadisBunga said...

selamat berbuka puasa!

tapi ptg nanti ye...hihihih

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hmmm dah lama xposa...bila la eida nak ganti posa nie agaknya..huhuhuhuhuhu

eelobor said...

betul tuh, sekarang waktu lepas subuh betul2 paling nikmat sekali. sungguh berbeza dengan dulu2. rupanya ada hikmah tersendiri kenapa di larang tidur selepas waktu subuh.

CGG said...

KAK ATI..
MOGA AKAK SELALU CERIA...

CGG said...

KAK ATI..
MOGA AKAK SELALU CERIA...

Ati Masrif said...

amy,
tq

sarah,
masa tu lega rasanya deh

Ati Masrif said...

kakcik,
TQ..tenang..menenang..hihi

fatin,
kecik lagi mmg tenang tapi bila dah
besar nanti..fening la..hehe

Ati Masrif said...

GB,
amboi cepatnya ..hehe

eida,
sebenarnya semalam makan terlebih..haha

Ati Masrif said...

eelobor,
betul sangatla tu

CGG,
samalah kita yek

Kakzakie said...

Salam Ati,

Hari Khamis ni 10 Muharam jangan lupa puasa lagi ye. Tenangkan perut dan jiwa kita. Insya-Allah.

Kakak paling tenang bila membelek pokok2 bunga yang dah berhasil.

Ati Masrif said...

salam kakzakie,

TQ ingatkan ye
insyaAllah
betul tu kak ^_^

nabilah_2908 said...

sama macam akak..suka waktu subuh...bagun pagi2...wajib buka tingkap dulu... :)

waktu malam pun best gak.. :)

selamat berpuasa kak.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

MY HEART said...

Setuju ^_^


salam kenal..

A.D.A.M. said...

Suka waktu semua family kumpul ramai2, sembang2.. :)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Selamat berpuasa dan berbahagia selalu

ainnoraini said...

selamat berposa ati...

lepas subuhtadi mcm liat jer nak gi keje...dah seronok bercutikan...

sekamar rindu said...

salam..

saya bila time abis mengajar..nak balik cepat je kat umah..:)

ana said...

betul...suka gak time pagi2. tenang jer.

Queenie said...

Salam Atie...

sorry ya lama tak singgah sini..
akak paling senang bila hati tenang
paling tenang bila hati senang...
kan?takecareQ.