Saturday, December 25, 2010

Tempat Lepak Baru ...

Salam.

Dataran Nilai 



Luas dan besar...
Playground pun besar....

untuk warga Nilai, KLIA dan sekitarnya
menghabiskan masa bersantai dengan meriahnya 
malam-malam lagi happening
tanpa perlu mengeluarkan wang
lagi pun dah kering ni..huhu

....(^_^)....

9 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Nilai ngan KLIA dekat ye Ati. Malulah akak, tak pernah sampai KLIA lagi. happy je budak-budak ni, kalau bawa ketaman permainan.

Anisa Hang Tuah said...

comel nye adik adik tuu
(:

cemomoi said...

aik tadek orang... balik kampung kuttt

azieazah said...

Jarang ke sebelah sana.

Nilai 3 tu pun baru pegi sekali, awal tahun dulu. hehehe malu sebab Nilai bukan jauh benar, tapi nak sampai pun susah.

Ati Masrif said...

cik ina,

br perasan nama dah tukar :P
tak jauh kalau bdr baru dekat je
dlm..20 min smpi le..

anisa,

ala..awak tu pong comel jugak

Ati Masrif said...

cemomoi,

ada ramai orang tu sebenornya
keliling tu penuh..sesuasa pun terang
tapi bateri kamera dah habis ..so
gambor gelap ..tak leh nampak org..hihi

Ati Masrif said...

kak azie,

tukar gambor lagi..pink gitu

dah jauhkan ..tak ada hal buat apa nk gi
tapi seberang jln dataran nilai ni je
ada nilai square tmpt jual kain ela dan langsir tau

nurul fiyda said...

hai akak, time kasih fllw sya..
sya dah fllow akak no 305.

Ati Masrif said...

salam kenal nurul,
TQ, ^_^