Saturday, December 4, 2010

Selamat Tinggal


Salam,

selamat pagi semua
ramai yang masih mengambil kesempatan
tidur semula selepas solat...uuh..bestkan

pernah tak... sahabat terasa 
sedih saje bila nak tinggalkan rumah
apabila plan nak keluar

kita ni selalu rasa macam tu tau
kalau selalu duduk rumah rasa boring 
tapi bila nak keluar dari rumah untuk 
pergi balik kampung atau bercuti
untuk beberapa hari saje 
mulalah perasaan tu datang
rasa macam sedih saje

oohh..rumah ku syurga ku ...
I LOVE MY HOUSE!!!

Selamat Tinggal rumah ku sayang.....





macam nak pergi bertahun...huhuhu (^_^)

32 comments:

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ati...

bagi kakcik, seburuk mana pun rumah sendiri, di situlah tempat paling bebas untuk kakcik melakukan segalanya... dan kakcik sangat sayang rumah kakcik. :)

eelobor said...

saat paling best, bila dapat duk dalam umah sendiri....

n.hasleena said...

Salam Kak Ati..
Setuju...setuju... :)
Rumah sendiri juga yang tetap di hati...

Ati Masrif said...

kakcik,

awainyer bangun walaupun hujan yg sejuk ni...samalah kita!

eelobor,
rumah ku syurga ku ...kan..kan

n.hasleena,
TQ..samaler kita

nurkass said...

as salam..
kak ati,jgn sedih2..nak gi bercutikan..tenangkan fikiran..rumah tu totap syurga kak ati..hehe

cemomoi said...

semoga slamat pegi balik dan slamat cuti-cuti malaysia

sarah-najwan said...

xpe..kejap je pi..nati baliklah..
home mmmg sweet home...

Kakzakie said...

Salam Ati,

Eh.. pepagi ni kalau nak jalan jangan sedih2. Bergembiralah dengan seadanya.

Tomato Gurl's Life said...

happy holiday akak..rumahku syurga ku :)

Tomato Gurl's Life said...

akak xberjaya buat top commentar ke pe ye??cik tom buang dl sbb rasa cam berat loading blog..lagipun cik tom gn flash header..

Ati Masrif said...

nurkas,
hehe..tq

cemomoi,
selamt semuanya..ameen.

sarah,
hopefully balik..huhu

Ati Masrif said...

kakzakie,
ok..nk gi gembiralah ni.^_^

cik tom,
TQ
kak ati jd takut bila nmpk cik tom
buang top cmtr tu..jd tak berani nk buat..

azieazah said...

ATI:
alaaaa jangan la pegi lama-lama sangattt... kiter rindu tauuu...!

DrSinga said...

ler....
macammm nak gi jauh!!
:)
.
.
hai..
selamat kenal..

gadisBunga said...

sebab tu dipanggil rumahku syurgaku.. :D

Amy Syaquena said...

As'salam...

amy pun pernah rasa situasi macam tue, sayu je hati nie..hu3..

sekamar rindu said...

salam....

kak..sungguh comel rumah kak..:)

ainnoraini said...

salam ati...
selamat bercuti...
nk gi melaka ye...
saye pun bercuti kat sane jugakkk...

Cma Shiema said...

salam kenal kak ati..
cma singgah n polo skali..
betul2..cma pom kalu nk tinggalkan umah,mesti rase cam nak balik cecepat..
rumahku istanaku syurgaku...~

Yan said...

Betullah tu namanya rumah ku syurga ku.. Kalau ke mana2 rasa tak sabar nak lepak dlm umah sendiri

kira said...

i'll miss u.hehehehe

sahromnasrudin said...

as salam..jgn luper baca doa kuar umah???

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

semoga selamat pergi dan pulang..

kak wan said...

Selamt bercuti Ati..

lalink7 said...

ohh indah sungguh rumah kak ati..memang heavenn jee..hehe

miloais said...

happy holiday ye kak ati!
:D

Fizzo said...

Jangan la sedih kak, tinggal kejap jer tu.. Selamat bercuti untuk akak.. saya pun baru balik bercuti ni.. Apepun Saya ader Tag akak utk terima Award... Sudi la terima eye..

misza said...

rumah buruk pun sayang nak tinggal, inikan pula rumah yang cantik. huhu...

nabilah_2908 said...

jgn ucap selamat tinggal pada blog n kwn2 blogger akk dah la....

safe journey... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
AKU TAK BODOH

Fizzo said...

Salam kak.. Saya Tag Akak lg ni..

Rinna said...

Sapa yg tak sayang kan umah..tapi sesekali kena laa tinggalkan jugak..heheh..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya cuti....