Saturday, December 18, 2010

Santai

Salam

selamat berhari sabtu buat semua

emm..ramai tak bangun lagi
hujan pula tu sepanjang hari semalam
membuatkan malam tadi cuaca sangat sejuk 
tak perlu pasang air-cond pun

hari ini bangun awal pagi 
seperti biasa nak buat air untuk
hubby yang nak pergi kerja 
plan nak balas ziarah sahabat-sahabat
yang tak sempat kita nak balas semalam

malam tadi...
waktu untuk menonton TV 
hanyalah di waktu malam 
siang hari di kongker oleh anak-anak
sekali bila buka TV 
cerita Nora Roberts pula...
apalagi melekat terus sampai pukul 12malam
minat sangat dengan semua cerita dia 
dan yang seangkatan dengannya...hihi

tengahari pula jiran rumah hujung  tu
ada kenduri kahwin tak dapat nak tolong
dapat datang memeriahkan majlis pun oklah


happy holiday buat semua!


senyum selalu...like me ...masalah dah selesai!  ^__^

18 comments:

nurkass said...

salam hari sabtu kak ati..semoga bergembira di hujung minggu..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Assalamulaikum ati,

Nora robert tu cerita apa? Harap sedia maklum, tv akak dah lama rosak.

kakchik@ella said...

saya dh at opis ni ati. selamat berhujung minggu buat awak dan keluarga ye.

Ati Masrif said...

nurkass,
kerja ke hari ni
happy2 working

kak ina,
Nora Robert tu novelist terkenal
depa adaptasi cite dia dari novel2 dia
best betul...i like!

h4ni3 said...

happy weekend
so ape plan hujung minggu ni?
=)

azieazah said...

Best juga tu aktiviti yang rutin tapi tidak lagi jemu.

Makan kenduri, ahaaa takyah masak.

nabilah_2908 said...

semalam..sy layan cite Indiana Jones...best...tapi bnyk sngt iklan..letih menunggu.. :)

yupp..senyum2 la selalu...awet muda... :)

have a great weekend kak... ;)

sarah-najwan said...

slmt berhujung minggu...saya baru balik gambang water park..adusssss

Cik Tom said...

cik tom pun ade kawan kenduri kawin arini..tp xpergi sbb hujann lebat sgt..

kakpah said...

selamayt berhujung minggu. kpah pun suka cerita nora roberts..

Zullism said...

saya paling suka weekend kak ati..heheh

wahida said...

nora robert? aiyyak... x kenal la..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Salam ziarah, moga sihat hendaknya

Ati Masrif said...

h4ni3,

salam kenal

kak azie,

mmg best gi kndri kahwin paling best kalau lauknya sedap2..ngeh3

Ati Masrif said...

nabilah,
oo ada cite indiana jones ke..
tak perasan pun

sarah,
wah..bestnya di gambang

cik tom, kat sini smlm tak pula hujan..padahal hari sebelum tu hujan xberhenti

Ati Masrif said...

kak pah,
samalah kita yek..geng..huhu

cikgu,
mestilah kan boleh berehat

wahida,
pkl 10mlm di 702, kdng2 ada siarkan

Ati Masrif said...

Abd Razak,
w'salam ..ustaz
terima kasih sudi ziarah ke sini ^_^

n.hasleena said...

salam hari minggu kak ati...sypun belum berkesempatan utk en3 baru.. sabtu ke kenduri di melaka, arini nak cari barang2 anak... :)