Sunday, December 12, 2010

Penting Sangat ke...

Salam,

Selamat berhari minggu
ramai yang punya plan hari ini
beriadah bersama keluarga..
pergi kenduri...shopping2...

hari ini kita rasa terpanggil pula
nak menyatakan pendapat tentang akhbar
yang menyiarkan kisah pelakon drama
air suam yang nak kahwin semalam...

emm..penting sangat ke 
sampai siar di muka depan 
besar pula gambar dia
pelakon tu pun perlu ke nak 
buat sidang akhbar....
rasanya tak ramai kenal dia pun

penting ke... perlu ke...
kita tak ada jawapan...


rasa geram juga kadang2....

15 comments:

Kakzakie said...

Salam Ati,

Heh.... jangan geram pepagi minggu nie. Biralah luncai terjun dengan labu-labunya. Baik masak sedap-sedap hari cuti nie....

Ati Masrif said...

kakzakie,

hehe..saja-saja gatai tangan ni ha...

ainnoraini said...

saje jer nak glamer jer tu...
tadi ade bace jugak pasal artis nak bercerai...entah knp ye...masuk jer mari berdansa pas tu bercerai la pulak....bukan nak mengeratkan lagikan..


jap lagi nak gi ade jemputan kenduri tak pyh masak hari ni...

eelobor said...

hehehe, biarkan dia wak. kesian dia dah suam2 gitu. bagi dia peluang nak hangat2 lak

Ati Masrif said...

ain,
dah macam badi pula kan..

bestnya mkn kenduri..kita nx wk baru ada

Ati Masrif said...

eelobor,
baru blk pasar ke

tulah ..nak cari glamer dan menajalah tu..huhu

Kak Ina minat Do do Cheng said...

Biasalah artis, beranak, cerai, kahwin, semua nak masuk paper.walaupun dah tak aktif.

sarah-najwan said...

citer bab artis ni..xabis kan..

baik citer psl kikta..hehe
slmt berhujung mggu deh..

kak wan said...

sapa tu Ati?

kakwan ni kalau cuti paper jarang jumpa sbb beli paper kat sek. je murah. Hari ni pulak dokdang nak tgk tenet.

cemomoi said...

merangkap menjemput le tu

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ehh..

siapa tu Ati ?

hari ni beli HMetro aje..

Ati Masrif said...

kak ina,
nasib-nasib..

sarah,
sekali sekala je sarah...selingan iklan..hehe

Ati Masrif said...

kak wan,
paper hari sabtu, front page..belah atas

cemomoi,
siapalah kita dia nk jemput..huhu
lain CT dia jemput semua..hihi best!

Ati Masrif said...

rina,
paper semalamlah ..muka dia punyalah besaq tepek kat depan
tak penting pun ...huhu

Cik Tom said...

artis mmg camtu...nak cr publisiti murahan..kdg2 rs menyampah jgk..hihi