Saturday, December 11, 2010

Kenapalah??

Salam.

Sejak balik dari bercuti ni...
kita bukan lagi semangat ...
lagi malas ada..
tak tahu kenapa..mungkin sebab 
penat sangat kot ( chewah alasan ) hihi..

tapi sungguh rasa penat tu 
masih tak hilang ... kan di sana tu asyik
berjalan saja...jakun tengok tempat orang

selalunya bila hubby ajak keluar jalan
hujung-hujung minggu ni
kitalah orang yang happy sekali
ini ... kita siap minta postpone hari pula

aaikk... something wrong with me?...huhu

buang tabiat ke kita ni...eee takuttt!!


14 comments:

Anonymous said...

baguslah tu dpt rest lebih sikit,tak payah nak keluar ha ha ha

Anisa Hang Tuah said...

rehatkan minda
(:

~ yus ~ said...

tak keluar rumah boleh jimat belanja, kadang2 bila keluar ni tak sedar ada saja yang kita nak beli, betul tak?

cemomoi said...

kena g balik ke genting buang tulah

sarah-najwan said...

xpe..nk suh awk berehat tu
pahni..mood tu dtg dgn berkobar2 ..

Ati Masrif said...

papa,
pandai ye..jimat duit sendirikan..haha

anisa,
tak cukup rehat minda ye..hihi

Ati Masrif said...

yus,
betul sgt tu...pndai org lelaki ni

cemomoi,
iyolah tu..ahak!

Ati Masrif said...

sarah,
hehe..berkobar2 gitu..hopefully..huhu

NUR AIN AZMAN said...

akak ati! aen datang blog akk kmbali. ngeeee. lahhh, kenapa kah? aen as perempuan sme cm akk paling bahagia kalau hubby (orang yg plg d sygi) ajak kuar. dapat spent time sme2. tp akk mnx postpone pulak? akk ni demam ker? hihihi. tapi kan, elok jugak x kuar,sbb dpt saving. lagi pon duduk rumah kalau bosan2 boleh memasak. hihi. aen mmg ske memasak taw kak ati =)

Ati Masrif said...

ain,
rajin masak..lagi cik abang sayang
pandai si comel ni..TQ dear

Cik Tom said...

maybe sebab dah selalu kuar kot akak..ade ms nak rest jgk...

nora said...

leh jimat duit ni, pastu duit lebih tu leh beli hadiah tuk harijadi noa =p

kak ina mail said...

Akak kalau berjalan jauh, selalu balik penat sangat. biasalah cam tu.badan semua sakit-sakit.

Miss Yaty said...

hihi..sebab akak penat kot..takpe2...rest dulu..rehatkan minda..

:)

nanti jangan lupa vote yaty..hihi...
sayang akak :)